|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Som tidigare har sagt, vi betalar skatt för att få lägre sjukhuskostnader, vi betalar skatt för att kunna vara hemma med sjukt barn, vi betalar skatt för att kunna vara sjukskrivna när vi är sjuka eller på annat sätt är hindrade att jobba... som t.ex p.g.a en operation. Ett exempel, min bror skadade knät, det läkte men han led fortfarande av smärtor och ful ärrbilding. Han kunde gå och stå och belasta knät som vanligt men hade värk och undveck shorts på sommaren. Smärtstillande medicin stillade värken en del men knät såg inte estetiskt bra ut och han ville åtgärda det så fort han hade möjlighet. Han opererade det onda och fick ärren åtgärdade OCH han blev sjukskriven i 6 veckor. Idag är han så gott som återställd och INGEN ifrågasatte honom angående sjukskrivningen. Så, SJÄLVKLART skall du operera dig och givetvis sjukskriva dig p.g.a. eftervård! |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag sitter här och läser lite för att jag har det precis som du och mår superdåligt över mina bröst efter 2 barn. För 5 år sen hade jag aldrig kunnat tänka mig att jag ens skulle fundera över att operera brösten men man ska väl inte behöva gå runt och må dåligt över det heller. Jag tycker att du är modig! Och självklart ska du inte behöva lyssna på alla dessa moraltokar. Om du vill sjukskriva dig och får det så ska du göra det tycker jag. På tal om dessa himla skattepengar verkar de ju iaf aldrig gå till det som de borde. Om de då kan hjälpa dig så att du mår bättre tycket jag att det är super!
Jag ska sjåälv försöka ta modet till mig att boka in en konsultationstid. Stort lycka till! |
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Har nu sittit och läst och håller med varför finns det så många moraltanter som ska lägga sig i det är väl ändå upp till var och en hur man vill göra.. Och gör man en op för att man ska må bättre finns ju så mång aolika orsaker till varför man gör det.. så jag tycker var och en sak se ut ifrån sin synvinkel... ska själv operera mig ska göra en storbukplastik och även op mina bröst.. varför jag ska göra det tänker jag ej sitta och berätta .. för då kommer man väl få göra ett och annat... men stå på dig och ta den tid du behöver .. jag kommer bli sjukskriven 6-8 veckor för min bukplastik.. jobbar inom vården så jag måste ta det lungt... kram
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.

Linjär visning