|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Apr 2010
|
Hej. Jag gjorde bröstförstoring på Polarkliniken i måndags (19/4) och dom rekommenderade bröstband i ca 2veckor. Men nu är jag lite rädd för att mina bröst ska bli platta upptill på grund av dom och jag vill ha lite pusch upp. Kan bröstbandet göra så att brösten blir platta upptill eller att det blir"slalombacke"?
Sedan så har svullnaden gått ner lite och brösten krymt vilket har gjort att toppen som jag köpte som skulle pressa ihop brösten inte alls är så tajt nå mer. Har en topp som e lite tajtare som jag fick från kliniken och undrar om det kan bli nå fel om jag använder den på den andra...?
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| två näsoperationer och fortfarande inte nöjd! | malko1 | Näsplastik | 6 | 2011-08-22 00:18 |
| Inte Strandkliniken | Oregistrerad användare | Svenska plastikkiruger och kliniker | 1 | 2011-01-08 20:18 |
| borde inte ? | Oregistrerad användare | Näsplastik | 4 | 2010-05-13 19:07 |
| Landstinget betalar inte har jag fått till svar! | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2010-01-22 06:44 |
| Att inte använda gördeln? | storastorlekar | Fettsugning | 0 | 2009-06-28 15:32 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:10.

vilket har gjort att toppen som jag köpte som skulle pressa ihop brösten inte alls är så tajt nå mer. Har en topp som e lite tajtare som jag fick från kliniken och undrar om det kan bli nå fel om jag använder den på den andra...?

Linjär visning