|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2007
|
Hejsan
Jag ska oxå opa mig på Akademikliniken Har än så länge bara hört gott om dom. Har tid den 12/11 så det börjar närma sig Jag har varit på 2 konsultationer och träffat både sköterska och läkare och de är jätte trevliga och kunniga framförallt. Lycka till!
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2007
|
Vet inte vad det kan bli för stl. Min dr sa att det skulle bli en fyllig byst. Det varierar så från person till person beror ju lite på vilken stl man har innan oxå. Har sett bilder och då kan samma mängd cc vara så stor skillnad den ena fick c-kupa och den andra E-kupa liksom.
Jag vill inte ha alltför stort en full C liten D. Min dr sa även att han inte gör någon op där brösten blir "för" stora så att det ser kontstigt ut och han gav mig även en max gräns på vad han kunde lägga in och ville jag ha större än det fick jag vända mig till en annan klinik. Det är ju super svårt det här med stl, jag velar fram och tillbaka just nu är jag inne på 410cc nästa steg nedåt är 360cc men det känns lite för lite!!! Vilken klinik ska du välja? Vad har du för stl i dag?
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:56.

Linjär visning