|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Hej!
Jag var på konsultation igår fick testa olika storlekar och kom fram til att jag behövde 510cc för att fylla upp mina bröst har nu en Akupa. Men när jag har sett några bilder så 510cc är ju extremt stort E-F kupa? stämmer detta? Börjar få en känsla av att jag kommer få för stora... Jag opereras den 27 september är det någon som har bilder/blogg som har 510cc?! ![]() Någon mer som opereras på citadellkliniken den 27sep? ![]() ___________________________ Längd: 170 Vikt: 60kg BH strl nu: 70A Op: 27sep 510cc Dr : Tuve Mårtensson |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Hej:-)
Jag tror inte det kommer at bli för stor. Du är ju så pass lång och om du gar mindre bröst nu kommer det inte att se föt stort ut med 510cc. Om Tuve så att det skulle passa dig så tror jag att det blir perfect. Jag kan inte vänt min konsutationstid på Citadell:-)) |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Jag vet inte än tyverr.-((( Jg måste venta i två-tre veckor till förrän jag vet om jag börjar jobba eller inte, då kan jag ta up ett lån och göra min dröm till verklighet.-)) Jag kan inte vänta i några år till förrän jag sparar så pass mycket att jag kan betla allt på en gng.
Hur betalar du operationen, lån eller sparande? Kanske vill du inte svara på den fråga... Så fort jag vet om jag får ett arbete i början av oktober, så bokar jag konsultationen. Vet inte hos vem, men Tuve läste jag mycket bra om:-)) Är du nervös?? Det bärmar sig nu:-)) |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Aha
Får hoppas att du får lån. Jag har jobbat så sparat nu i 4 måander och bor hemma så gick det rätt fort att få ihop pengar. Men 1sep bokade jag konsultation hos Tuve. Sen ringde jag dit den 8 sep för att ändra tiden o så sa hon att där var tid den 9sep så tog jag den. När jag väl var där så fick jag träffa världens underbaraste människor så otroligt lätta att prata med. När jag väl fick träffa Tuve så snackade vi och jag fick testa storlek osv det blev perfekt redan från början, silken känsla. Sen fick jag gå tillbaka till Kerstiin igen som jag träffade från början för boka operation o så började hon bläddra frammåt och hamnade ungefär mitten av november o precis när hon skulle boka så va där en som avbokade 27 sep. Då blev jag ju så sjukt nervös 3 veckor kvar så jag ringde chefen och jag fick ledigt så nu opereras jag nart om 2 veckor. Så det hela har tagit ca 3½ vecka så ja jag är så sjukt nervös :P men det ska bli ritkigt spännande längtar så mycket Jag får verkligen hoppas det går bra för din de med och kan verkligen rekomendera Tuve!
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Tack du, snälla:-)) Ju det gisck fort för dig:-)) Men det är bra för jag tycker att du väntat rätt länge redan när du sparat i ngr månader:-)
Jag bor ju ensam här i Sverige, är från Kroatien och betalar allt själv så det är rätt svårt för mig att spara mycket på kort tid:-(( Just nu är jag på A-kassan och om jag börjaj jobba i oktober gpr det bra med ett lån direkt (redan frågade på banken). Hoppas oxå att ddet går bra, kunde göra redan min kosultation om jag viste beskädet från schefen, vet inte varför måste jag vänta till min sista praktikdag på kontoret om jag får ett arbete eller inte. Han borde ju veta redan nu om han kan anställa en till eller inte. Men, men, jag hör av mig så fort jag vet ngt och berätta gärna hur dagarna går för ig. Bara tänk vad roligt det blir med en tröja utan BH:-)))))))))))) och bikini.... Ahhhhhh |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ja det gick otroligt fort, man blev så sjukt nervös när jag fick en operation så fort. Men håller tummarna för dig
så får du höra av dig sen hur det har gått för dig. Var lite sugen på att skaffa en blogg och skriva om min lilla resa men får se hur jag ska göra.Längtar att få köpa nya underkläder haha och ny bikini längtar efter så mycket just nu och kan inte förbereda helelr för jag vet inte vilken kupa jag hamnar på. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Jag började med en blogg oxå, eller hoppas jag att det går bra för det stod inte ngnstans att man betalar flr bloggen. Du kan göra en själv, på den här sidan (sidan där jag görde en blogg och jag kallade den för "Ninas dagbok") och klikcka sedan där det står "skapa en blogg". Har aldrig gjort det innan, men för bara instruktionerna så kan vi oxå visa bilder på FÖRE/EFTER op:-)) Puss
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Förlåt, skrev inte länken, men här kommer den
http://www.blogger.com/home |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| En konsultation? | Hösten2010 | Bröstförstoring | 1 | 2011-02-09 09:45 |
| gratis konsultation? | lindamy | Näsplastik | 1 | 2010-05-23 10:35 |
| Inför min konsultation | conpros | Näsplastik | 0 | 2010-04-10 08:29 |
| Konsultation - Riikka Veltheim | Isa | Bröstförstoring | 0 | 2009-06-27 22:39 |
| Konsultation | annamaria | Bukplastik | 18 | 2008-09-29 08:54 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:00.

Får hoppas att du får
Linjär visning