|
|||||||
| Bröstlyft Bröstlyft som behandling vid bröstöverhäng. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#12 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag funderar också på att göra ett lyft, efter 2 barn och viktuppgång så hänger de rejält. Inte kul alls.
Har storlek 80C (ca) nu och undrar om det tas bort mycket, känns just nu som om det bara är skinn ("tomma skinnpåsar" som jag kallar dom...) i mina bröst? Vill helst inte lägga in något med tanke på att man då måste göra fler operationer för att byta inlägg eller att det har blivit komplikationer med inläggen. Finns det något inlägg som man inte behöver byta ut och som man kan ha livet ut? Och om man gör vårtgårdsförminskning ingår det i priset för ett bröstlyft? Vad kostar det? Är det lång väntetid? |
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Tack på förhand för ditt svar / Maria |
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej på er!
Känns trevligt att läsa er inlägg och funderingar.. Jag har i flera års tid tänkt länge på att göra bröstlyft dels för min skull men också för att jag som har fött två barn har sett resultaten av hur mina bröst blivit.. De är fina men hänger allt mer för varje år och jag är bara 39 år..Så för min skull vill jag ta det här steget och göra ett lyft.. kollar och läser om det mesta, suger in all information. Är inte orolig men mest nyfiken på hur ni upplevde allting från början till slut? Blev ni vänligt bemötta och fick bra utförlig information från läkarna? Berätta gärna lite mer som jag inte har kommit på att fråga om... Har 75 B och är nöjd med storleken och tror inte jag ska ha implantat. Bara de sitter där jag vill de ska sitta.. // Zchorpio |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:57.

Linjär visning