|
|||||||
| Bröstlyft Bröstlyft som behandling vid bröstöverhäng. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag har bestämt mig för att göra ett bröstlyft och är nyfiken på vilka erfarenheter som finns. Håller lyftet en längre tid? Är det bättre att även göra inlägg vid bröstlyft, mer hållbart o snyggare? Har idag bh stl 75 b-c.
Blir jätteglad för svar ! Maria |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Har gjort en bröstförstoring och lyft och i mitt fall var det nödvändigt. Mina bröst har alltid varit hängiga samt har ett barn. Hadde storlek 75 B, och har nu 70 E. jag rekommenderar att göra både och annars tror jag resultatet blir inte så bra. Är väldigt nöjd med mina bröst, äntligen kan jag vara stolt över brösten och push up bh behövs inte ..
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hejsan, jag har också gjort lyft med ankarärr plus mindre implantat (ca 200 ml). Eftersom jag före operationen hade 70 C blev brösten ganska stora även med små implantat, stl nu är 70 F.
Bystens lyft är jag inte helt nöjd med, känns som implantaten tynger ner den. Har läst på andra sajter att just kombinationen att ha mycket brösvävnad själv och operera in inplantat under muskeln kan ge effekten att implantaten puttar fram det egna bröstet. Har man inte tendenser till hängiga bröst spelar det kanske ingen roll. Min kirurg ville helst göra operationen i två steg, först lyft och sen implantat några månader senare. Hans argument var att lyftet kunde göras mer omfattande då, vid kombinationsingrepp är det svårt att göra ett tillräckligt lyft. Lycka till med ditt beslut! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:49.

Linjär visning