|
|||||||
| Bröstlyft Bröstlyft som behandling vid bröstöverhäng. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Hej är en ensamståebde två barns mamma på 28år och har bokat konsultations tid på lidingökliniken. skulle vilja veta om det är någon i samma sitts som funderar eller redan har gjort någon sådan operation. tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Hej jag ska göra ett bröstlyft. Vad för bukplastik ska du göra? Jag ska till min läkare Mån 16 Feb och boka tid för Op. När ska du på din konsultation?
Kramiz / Z
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, tack för ditt svar
jag ska göra en bukplastik pga av att jag har fått bristningar kors och tvärs över hela magen efter att ha genomgått två graviditer. så dom kommer som jag har förstått göra ett snitt längst ner på magen och kanske högst upp för att dra ut huden. vad jag förstår så är det en stor op jag ska prata även om bröstlyft ev ilägg också pga av sviter efter att ha ammat.' innan jag fick barn hade jag b kupa och båda gånger jag har ammat så har det gått upp till E och sen ner till A så man känner av gravidationen. jag ska till lidingö kliniken den 2:a Mars för konsultation. varför har du börgat fundera på bröstlyft? ha det bra |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har velat göra ett lyft sedan 01 Då jag ammat färdigt min äldsta son. Sen kom minstingen 03 och då bestämde jag mig för att genomföra mina önskemål. Men det har tagit tid att bestämma sig helt. Jag har idag en D kupa vilken består av slapp hud. Innan barnen hade jag en fin B kupa. Men nu har dom fallit ner till bottenvåningen och jag vill så gärna känna att jag har bröst igen, inte skinnlappar att fylla bhn med! Vill göra ett lyft endast, men får se vad läkaren säger på mån, om det kan lyckas med ett gott resultat om inte, ja då är jag inte främmande för implantat. Men dock inga stooooora utan möjligen B el C. Förstår att det känns jobbigt m bristningar över magen, vilken otur för dig, men det finns ju bra läkare som kan hjälpa dig till resultatet du önskar. Vilket ju är bra, har sj zebra tuttar som min yngsta son säger
Tacksamt el hur !! Har mkt bristningar där men klarade magen. Fick du bristningar vid första graviditeten? Skönt att ha ngn att dela tankar med tycker jag. Skriv så mkt du vill, jag finns här om du vill zurra ![]() Kramiz / Z |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Ja jag fick bristningarna på magen efter 1: barnet. Jag är inte så stor, 158cm och vägde när jag blev gravid 55kg. barnet vägde 4200g och jag gick över tiden med 19dagar, och det var då all bristningar kom. man kunde nästan se dom växa fram :0) jag skäms så mkt över det här och har inte visat mig i bikini efter det. och nu har jag och barnens pappa separerat, och känner absolut inte att träffa någon ny, när inte ens jag vill se på min kropp. men jag gör det inte för någon annan utan för att jag ska få tillbaks det självförtroende som jag hade innan, jag hade ett mycket bra. håller med om att det känns bra att dela sina tankar. kram lillan |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag är mindre än dig
är bara 1.54 ligger lika i vikt oxå. Klart man ska göra dessa åtgärder för sin egen skull, inte för ngn annan. Vissa säger till mig att inte måste du genomgå en Op, men det gör jag för min själv känsla inget annat. Hade oxå en god sådan en gng i tiden. Tycker inte om badhus ex där man måste visa sig, skäms då över mina randiga påsar. Klart man ska göra detta om man vill. Synd bara att det kostar så mycket !! Men det kommer det vara värt Hur gamla är dina barn? Jag har 2 pojkar den äldsta är 7,5 och min yngsta 5. Dom är as grymma. Frågar när jag ska få tuttar som inte är låååååånga. hahahaha .. Dom är väl för söta!Kramiz / Z |
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Hej, hoppas allt är bra med dig. Jag ska träffa min läkare idag halv två. Är skit nervös, vet inte varför. Men nu måste jag bestämma om det bara ska vara ett lyft ett el mindre ilägg .. Jösses känner mig helt borta inte riktigt mitt område detta haha. men jag ska ha fråge stund m farbror doktorn, sen hoppas jag att jag vet vad jag vill och att det kan ske så snart som möjligt.
Kramiz / Z
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:43.

Tacksamt el hur !! Har mkt bristningar där men klarade magen. Fick du bristningar vid första graviditeten? Skönt att ha ngn att dela tankar med tycker jag. Skriv så mkt du vill, jag finns här om du vill zurra
Linjär visning