|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Är det någon som genomgått en bukplastik UTAN att sy ihop några magmuskler? Jag ska genomgå en korrigering av en bukplastik jag genomgick i november 2010. Mina magmuskler syddes ihop och de rättade till en försvagning i min bukvägg. Jag är inte nöjd med resultatet då jag fortfarande är väldigt degig ovanför magen. Jag hade jäkligt ont efter och fick gå böjd ca fyra veckor. Jag kommer troligtvis inte behöva sy några magmuskler denna gång men de ska fettsuga på sidorna. Hur kommer smärtan bli jämfört med när de sydde ihop musklerna? Hur mådde ni som INTE sydde ihop musklerna? Jag har skrivbordsjobb så jag hoppas att jag kan vara tillbaka på jobbet efter två veckors semester (vill inte vara sjukskriven igen för en bukplastik) Jag hoppas att jag slipper berätta på jobbet överhuvudtaget. Vänligen Caroline |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ställ upp på en kort intervju och få en biobiljett! | MalinJosefin | Rynkinjektioner | 0 | 2010-05-03 09:25 |
| Vill opereras, hur gör jag? | Sally | Bukplastik | 0 | 2010-02-14 14:27 |
| Hur länge har man ont efter op o vad klarar man av? | loppan_79 | Bröstförstoring | 17 | 2009-12-04 00:33 |
| Gör det jätte ont efter en op? | jonna | Bröstförstoring | 3 | 2009-03-21 22:08 |
| Hur ont gör det?? | mikaelayr | Bröstförstoring | 5 | 2009-02-22 11:26 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:08.

Linjär visning