|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2011
|
Hejsan!
Har precis pratat med trevlig personal på Citadellkliniken. Funderar starkt på en bukoperation. Har varit på konsultation på Akademikliniken där min operation skulle kosta 60 000:-, på Citadell skulle samma operation kosta 42 000, lite skillnad. Självklart ska inte priset få avgöra en sådan här viktig o stor sak så därför undrar jag om någon här har erfarenhet från Citadell.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
För 3 veckor sedan genomgick jag en en minibukplastik på Citadellkliniken. Dr Johan Nordqvist och hans team är professionella och jag är mer än supernöjd. Allt från första konsultationen till operation, eftervård och första återbesöket har motsvarat mer än mina förväntningar. Jobbat själv inom vården och har därför höga krav på både mottagandet samt allt som har med operationens utförande samt slutresultat att göra. Nu är 3 veckor ingen lång tid men redan andra dagen då jag för första gången såg min mage blev jag helt enkelt förälskad i min nya look. Tiden efteråt har varit ganska lätt, första dagarna intog jag smärtstillande med jämna mellanrum så att jag slapp får smärtgenombrott. Dessutom såg jag till att verkligen få lugn och ro runt omkring mig,min underbara man hjälpte med alla sysslor så att jag kunde fokusera på att vila men även röra mig flera ggr per dag Sömnen första veckan blir inte fullgod och det innebär att man behöver vila ett par gånger per dag. Gördlarna sitter hårt åt, att inta mat av större mått går inte så bra, så efter tre veckor har jag lättat 5,5 kg. Yiippiii nu tar jag de kilon jag drog på mig vid en knäfraktur förra året (10 kg +), längtar dock efter att få börja träna och i mitten av februari är det äntligen dax. Promenerar dock varje dag och tycker att det är helt underbart att få vara ute i den friska luften. Nu har jag börjat arbeta och det känns fantastiskt, mina jeans är minst en strorek för stora så det innebär att jag med lätthet kan ha dem ovanpå gördlarna. Så min slutsats är: Låt priset styra i detta val mellan Akademikliniken och Citadellkliniken Nikewoman |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Citadellkliniken | Masa | Bröstförstoring | 7 | 2011-05-06 17:13 |
| Citadellkliniken el akademikliniken??? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2011-01-01 22:16 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:09.

Linjär visning