|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag undrar om det är kom som gjort en bukplastik i Umeå eller Luleå, och om de är bra. Visst är det ju inget problem att dra iväg längre söderut om det finns bättre kliniker där, men det underlättar ju om det är närmare hem :-) Hoppas på svar Josefin |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag gjorde en full bukplastik i Umeå i November 2011 på Läkarhuset Norr och är fullt ut nöjd! Trevlig personal, bra bemötande, bra kirurg (Jenny Cajander).... Och efteråt har jag kunnat sms a och ringa om allt jag funderat på. Jag tyckte att det var mycket bra. Hälsningar från en mycket nöjd patient som fick en helt underbar "ny" mage! / Sonya |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2012
|
Hej Jag gjorde en full bukplastik i Umeå den 28 februari 2012 på Läkarhuset Norr läkaren Inger Mossberg. och är ganska tidig att säga något just nu, men Trevlig personal, bra bemötande.återkommer sedan om hur det ser ut.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2012
|
Hej Jag gjorde en full bukplastik i Umeå den 28 februari 2012 på Läkarhuset Norr läkaren Inger Mossberg och är ganska tidig att säga något just nu, men Trevlig personal, bra bemötande.återkommer sedan om hur det ser ut.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Umeå eller Luleå, rekommendationer? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 14 | 2012-04-16 20:38 |
| Fettsugning i Umeå el. Luleå? | åsa | Fettsugning | 3 | 2012-03-14 18:44 |
| Hermelinen luleå | Lilla tösen 2 | Bröstförstoring | 0 | 2010-11-12 10:34 |
| Bröstförstoring i Luleå | Ibz30 | Bröstförstoring | 2 | 2009-07-07 20:54 |
| Klinik i Luleå | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 7 | 2008-02-17 21:08 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:09.

Linjär visning