|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej1Gjorde en misslyckad ful bukplastik 85 ,navelflytt.Men nu ser magen värre ut än någonsin.Fick fula ärr med flikar,blev gravid igen efter några år,magen delade sig där jag gjorde navelflyttningen,Vill göra något åt det.Blev ung mamma,o nu ser allt så fult ut.Inga tajta kjolar,ingen badstrand,sex när ljuset är släckt.Är äcklad av min mage.Vart kan jag vända mig?Bra plastikkirugi.Kram ledsen
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Jag gjorde en hel,lyckad b-plastik , på plastikirurggruppen stockholm-läkare gabriella sellman . Ångrar bara att jag inte gjorde det tidigare - fick barn väldigt ung ... av 2 grav .. slapp hud, buktade mage - resultatet - blev, snyggare passform på kläder - en del av mina sräckmärken försvann i synnerhet på höfterna .. midjan kom tillbaka .. och självklart bekvämare med min kropp .kan inte annat än rek. |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Gjorde min bukplastik där hela magmuskeln syddes ihop för 4 månader sedan och hade "oturen" att stygnen i den övre delen av magmuskels sprack upp. En jätteful "bula" syntes under huden.Har inplanerat en ny operation (gratis) där man kommer att gå in under bröstet och sy ihop det som spruckit upp. Har även haft svårt att träna p g a smärta. Även om min nya navel, magen och det som fettsugits ser jättefint ut och jag är supersmal runt midjan så känns det inte roligt att lägga sig under "kniven" igen med sjukskrivning etc.som följd. Är annars nöjd med min läkare som jag har haft frekvent kontakt med under hela perioden. Typiskt att det är just jag som har otur...har inte hört att detta hänt någon annan...:-) |
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
till: nanna1974@gmail.com |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Min bukplastik gjordes för 6 veckor sedan och kirurgen har bara konstaterat att "ja, jo, det är en försvagning i bukväggen"..... Men det ser ut precis som du beskriver och jag har blivit ordinerad mycket tight gördel över övre delen av magen, men undrar ju om det verkligen kan hjälpa permanent?? Gjorde min op på Akademikliniken Per H. Du? Håller med om at det känns jättejobbigt!!! Jag har re barn 6mån, 2 år, 3 år så det är en jättegrej att vara ute för räkning i flera veckor.......... |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Har du gjort detta? var? Gjort bukplastik men övre delen av bukmuskeln har "särat sig".... |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:47.

Linjär visning