|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag bantade nyligen 52kg på 3 månader...så att säga det är löshud/löstfett eller vad man nu ska kalla det kvar. Det ser inte vackert ut, när jag gör armhävningar så ser man hur magen går ut efter rev benen. När man tar på fettet/löshuden så är det jätte löst. Det är cirka 3-4 månader sedan jag slutade banta för övrigt.
Jag är för det mesta nyfiken på vad mina alternativ är bara för att veta vad mina alternativ är. 1. Behöver jag bukplastik för att bli av med det? eller kommer det gå bort av sig själv efter ett tag? 2. Jag är 18årig kille som inte har pengar till kirurgi, finns det någon omväg runt dom dyra kostnaderna? 3. Vad kan jag göra själv för att få bort lösfettet/huden? Jag kan banta lite till men jag är 188cm och väger 75kg nu vilket är normalt, men om jag bantar mer kommer det lösa själva problemet? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Det där viktraset är inte litet och om det är så att du gått ner det av enbart bantning och/eller träning så är det kanske dags att se över sina matvanor? Kontakta det sjukhus som står för rekonstruktiv plastikkirurgi i ditt landsting (i sthlm är det Karolinska sjukhuset i Solna) så får de titta på dig. Lycka till! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:00.

Linjär visning