|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Gjorde en stor bukplastik för 5 dagar sedan, hade mycket slapp hud på magen efter två graviditeter. som tur var slapp jag att sy i hopa magmusklerna, men dom flyttade naveln osv.efter jag hade duschat idag o tittade mig i spegeln, så kännde jag bara mig som en rund tunna, sköterskan sa att hon inte tyckte jag var svullen precis, hoppas inte jag ska se ut på detta viset!!! snyft! någon som vet hur lång tid det tar innan man kan räta ut ryggen? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Nov 2009
|
Hej.
Jag vet hur du känner dig. Gjorde min op för 4 dagar sedan, bröstlyft och fettsugn av hakan. Dom flyttade även ihop mina magmuskler. Har on när jag rör mig men ändå hyffsat ok. Inte så värst svullen magen är platt och fin. Känns bara lite hopplöst att man nog kommer ha det så här ett par v till! Krya på dig. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:12.

Gjorde en stor bukplastik för 5 dagar sedan, hade mycket slapp hud på magen efter två graviditeter. som tur var slapp jag att sy i hopa magmusklerna, men dom flyttade naveln osv.
Linjär visning