|
|||||||
| Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
hej
!ag är en tjej på 24 år som gärna vill få en platt och fin mage. har bantat men de försvinner inte ett skit på magen. är så trött på den här magen.. någon sm har ett bra förslag på bra kliniker/klinik? och ungefärligt vad privet kan vara nån som har nått rekomendera skulle de vara guld värt.. hoppas på hjälpa /Sofia |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
hejErika!
du kan väl kontakta mig via min mail om du vill kumari83@hotmail.com vore roligt att få kontakt med nån med samma problem svårt att hita nån som vill gör bukplastik alla verkar villja göra om börste.. om du vill vore skoj o du maila /Kumari Senast redigerad av Oregistrerad användare den 2007-07-23 klockan 21:16 |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
hej!
de är inte de att ingen vill göra de på mig jo jag ahr för mycket fett för en fettsugniong de är buikplatik som hgäller sa läkaren.. vad ahr du skälv gjort då? Senast redigerad av Oregistrerad användare den 2007-07-25 klockan 22:15 |
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag har precis gjort en liten buk plastik den kostade mig 26000 kr och den läkaren som gjorde detta heter pär Danielsson han företag heter Plastikhuset AB och ligger i linköping jag fick ett jättebra förtoende han samarbetar med universistetssjukhuset i linköping han använder deras lokaler och personal. mvh/ Annelie |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!!
Jag har fött två barn och gått ner kraftigt i vikt och nu äntligen skall jag göra en bukoperation.. Skall operera mig i Falköping hos kosmetiskkirurgi har varit hos dom innan och opererat brösten.. Hade varit kul att höra hur det har gått för er andra och gärna ifrån anneli... Lycka till alla! |
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
jag är en tjej på 23 år och har fött 2 barn och har innan vart smal och väldigt vältränad så nu hänger bara magen och jag undrar hur gammal du e nu?? |
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Nov 2008
|
hej!
det har börjat komma på en del ställen ny behandling som kallas RF-behandling. Det innebär att man inte på nåt sätt gör ett ingrepp rent kirurgiskt. man genomgår ett visst antal behandlingar som "smälter bort" det där fettet som inte vill försvinna! RF står för Radio Frequency. det är ganska nytt, men det ska tydligen strama upp huden samtidigt och kan även ta bort rynkor eller celluliter. sök på RF så kanske du hittar nåt... kram |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:00.

Linjär visning