Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Bukplastik

Bukplastik Avlägsnande av fett och överskottshud på magen samt uppstramning av framåtbuktande bukvägg

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2007-07-21, 21:21   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Post Plattare mage

hej
!ag är en tjej på 24 år som gärna vill få en platt och fin mage. har bantat men de försvinner inte ett skit på magen. är så trött på den här magen..
någon sm har ett bra förslag på bra kliniker/klinik?
och ungefärligt vad privet kan vara nån som har nått rekomendera skulle de vara guld värt..

hoppas på hjälpa
/Sofia

Svara med citat
Gammal 2007-07-23, 12:15   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard hej

Jag har samma funderingar som dig. Jag batar och bantar men inget händer med magen. Så jag vora lika tacksamma som dig om kan jag få tips

/Erika

Svara med citat
Gammal 2007-07-23, 21:13   #3 (permalink)
Kumari
Gäst
No Avatar

Smile kontakt

hejErika!
du kan väl kontakta mig via min mail om du vill
kumari83@hotmail.com
vore roligt att få kontakt med nån med samma problem svårt att hita nån som vill gör bukplastik alla verkar villja göra om börste..

om du vill vore skoj o du maila

/Kumari

Senast redigerad av Oregistrerad användare den 2007-07-23 klockan 21:16

Svara med citat
Gammal 2007-07-24, 11:13   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Plattare mage med bukplastik

hej!
de är inte de att ingen vill göra de på mig jo jag ahr för mycket fett för en fettsugniong de är buikplatik som hgäller sa läkaren.. vad ahr du skälv gjort då?

Senast redigerad av Oregistrerad användare den 2007-07-25 klockan 22:15

Svara med citat
Gammal 2007-07-24, 20:42   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

hej Erika

nej de är jag ävl kanske itne heller men som sagt de får koma i andra jhand.. hur mycket häng på magen har du då?

/Sofia

Senast redigerad av Oregistrerad användare den 2007-07-25 klockan 22:14

Svara med citat
Gammal 2007-08-08, 20:38   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Hej sofia jag har inte haft så mycket tid att skriva i sommar men nu ska jag bättre mig.....fixa min mail osv....ha det bra

/erika

Svara med citat
Gammal 2007-08-30, 10:23   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard bukplastik

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
hej
!ag är en tjej på 24 år som gärna vill få en platt och fin mage. har bantat men de försvinner inte ett skit på magen. är så trött på den här magen..
någon sm har ett bra förslag på bra kliniker/klinik?
och ungefärligt vad privet kan vara nån som har nått rekomendera skulle de vara guld värt..

hoppas på hjälpa
/Sofia
Hej Sofia !
Jag har precis gjort en liten buk plastik den kostade mig 26000 kr och den läkaren som gjorde detta heter pär Danielsson han företag heter Plastikhuset AB och ligger i linköping jag fick ett jättebra förtoende han samarbetar med universistetssjukhuset i linköping han använder deras lokaler och personal.
mvh/ Annelie

Svara med citat
Gammal 2007-10-24, 14:22   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Wink Snart dags!

Hej!!

Jag har fött två barn och gått ner kraftigt i vikt och nu äntligen skall jag göra en bukoperation.. Skall operera mig i Falköping hos kosmetiskkirurgi har varit hos dom innan och opererat brösten.. Hade varit kul att höra hur det har gått för er andra och gärna ifrån anneli...

Lycka till alla!

Svara med citat
Gammal 2008-11-15, 22:08   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej!!

Jag har fött två barn och gått ner kraftigt i vikt och nu äntligen skall jag göra en bukoperation.. Skall operera mig i Falköping hos kosmetiskkirurgi har varit hos dom innan och opererat brösten.. Hade varit kul att höra hur det har gått för er andra och gärna ifrån anneli...

Lycka till alla!
hejhej
jag är en tjej på 23 år och har fött 2 barn och har innan vart smal och väldigt vältränad så nu hänger bara magen och jag undrar hur gammal du e nu??

Svara med citat
Gammal 2008-11-28, 21:45   #10 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2008
Standard

hej!
det har börjat komma på en del ställen ny behandling som kallas RF-behandling. Det innebär att man inte på nåt sätt gör ett ingrepp rent kirurgiskt. man genomgår ett visst antal behandlingar som "smälter bort" det där fettet som inte vill försvinna!
RF står för Radio Frequency. det är ganska nytt, men det ska tydligen strama upp huden samtidigt och kan även ta bort rynkor eller celluliter.
sök på RF så kanske du hittar nåt...
kram
jezzz80 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies