|
|||||||
| Fettsugning av venusberget Förminskning av venusberget genom fettsugning... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Nu har jag äntligen gjort det! Jag har ju velat göra detta ända sedan jag var liten och har verkligen lidit av det varje sommar då man ska gå runt i bikini osv. Jag var också lite nervös över att kontakta läkare men tillslut fick jag nog och ville bara få det gjort! Så jag mailade runt till massa olika kliniker, kollade upp olika fettsugningsmetoder osv. Blev tillslut att jag gjorde en smartlipo (kostade 18 000kr där jag gjorde det). Jag hade bara gjort en telefonkonsultation med min läkare innan, dels för att jag bodde långt ifrån men också för att jag tyckte det var lite jobbigt (men man var ju tvungen att skicka bilder för att de skulle få en uppfattning om vad som behövde göras). Fick en tid ett par veckor senare. Alla var väldigt proffsiga på kliniken (var på laser&estetik) och det kändes väldigt bra i och med att man kände sig väldigt utsatt. De hade gjort flera sådana fettsugningar innan också sa de. Opererades ganska nyss så har inte sett slutresultatet ännu (ska ta ca 1mån tills all svullnad har lagt sig och sen upp till 6mån till det riktiga slutgiltiga resultatet), har inte särskilt ont (har fått smärtstillande tabletter och antibiotika) men går lite stelt och är fortfarande lite svullen, men ser redan stor skillnad! Sååå glad över att jag vågade göra detta tillslut, önskar att jag gjort det tidigare. Tänkte att jag skriver det här eftersom jag vet hur svårt det var att hitta info från när jag ville opereras, hoppas att det hjälper något iaf
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Någon som gjort hakimplantat? | Oregistrerad användare | Hakplastik | 1 | 2012-05-11 21:58 |
| Någon som har skalfasader? | Haren | Skalfasader | 3 | 2011-01-09 10:53 |
| Någon som har, eller tänker op olikstora bröst? | Marizza | Bröstförstoring | 9 | 2010-05-16 17:40 |
| Någon som har opererat sig? | Bamsemums | Bröstförstoring | 4 | 2009-11-05 21:50 |
| Någon som har förstorat brösten i Linköping? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 5 | 2008-03-02 22:31 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:17.

Linjär visning