|
|||||||
| Fettsugning av venusberget Förminskning av venusberget genom fettsugning... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag undrar också detta!? måste man ha en manlig kirurg? Och en annan fråga , måste man gå på konsulation innan, eller räcker det om man bara ringer innan och kommer dit samma dag som man ska operera? Priser ngn som vet exakta prsier, står inte på hemsidorna, tex, akademiklinken.. |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Lite sent svar men bättre än aldrig
![]() Jag har varit på konsultation på plastikkirurggruppen som finns på sabbatsbergs sjukhus inför fettsugning av mitt venusberg.. Kostar ca 17000 och man ska vara 18 år eller ha målsmans underskrift tror jag. Jag ska ha en manlig kirurg (Janne Ohlsén), han verkar jättebra. Man får ringa eller kontakta dem på mail och boka en konsultation. Inom en månad efter konsultationen brukar man få komma på operation. Det ska vara ett rätt så litet ingrepp men med narkos och ska ta cirka 1 timme, man har lite ont och är svullen i typ en månad efteråt. Blåmärken i någon vecka! Man måste tyvärr avstå från träning och sex i 5 veckor.. Det riktiga resultatet ser man efter 6 månader men man ska vara nästan som vanligt efter ungefär 3 månader. Mitt råd är att kontakta en plastikkirurg och gå på en konsultation eftersom det är väldigt mycket information inför en operation Om någon är intresserad kan jag ju höra av mig efter min operation och se hur just jag upplever smärtan/svullnaden osv, är lite orolig faktiskt.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Vi utför ickekirurgisk fettreducering med Coax CRF eller Fusion RF på venusberget.
Det brukar generellt krävas 2 behandlingar och resultat visar sig efter endast 1 behandling. Det ger inget ärr och är mkt billigare än en fettsugning. Med vänlig hälsn. Maria (Salong Dolce Vita HUD OCH LASERKLINIK, Uppsala ) |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:20.

Linjär visning