|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Jag har gjort 2 st smartlipon under 2 veckor och jihooo år jag på mig mina nya byxor 2 storlekar mindre. Städade min klädgarderob i dag och fick slänga lite och vänta lite med vissa kläder pga jag är ju svullen och känner mig som en kamel vid korsryggen
jag har ju massa vatten i mig ännu. Hur har Ni ändrat Era matvanor efter ingreppet? Jag har gjort det ännu mer än före nu bara väntar jag på att få gå på gym ordentligt! + att jag dricker också mycket mera nu..... Jag motionerar nu 3-5 gånger i veckan 1,5h per gång på gymmet. Berätta hur ni äter så kan man jämföra lite med varandra. Morgonen : Havregrynsgröt med blåbär/hallon, The Lunch: Efter gym Protein drink och Kyckling, keso, sallad Mellis: Frukt eller bär smoothie Middag: 5% köttfärssås/biff med sallad kokta grönsaker |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Oregistrerad användare | Fettsugning | 110 | 2011-10-03 18:38 |
| SlimLipo vs. SmartLipo | Joey | Fettsugning | 2 | 2011-01-14 20:49 |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Administrator | Fettsugning | 1 | 2009-05-25 16:37 |
| Snart operation, kan man ändra till större? | lie | Bröstförstoring | 11 | 2009-03-19 23:41 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:23.

jag har ju massa vatten i mig ännu. 
Linjär visning