Gammal 2011-08-19, 10:18   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question Estetic clinic Helsingfors??

Är det någon som varit där och är du nöjd med resultatet?
Berätta gärna vad som blev gjort osv.
Jättetacksam för svar!!

Mvh Annie

Gammal 2011-09-11, 15:28   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Post Helsinki

Hej
Jag måste säga att bästa KVINNAN I NORDLÄNDER är plastikkirurgi Hilkka Peltomäki.Hon jobbar i KL-KLINIKKA,HELSINKI.

Gammal 2011-10-02, 10:44   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2011
Thumbs up Clinic Estetic Helsingfors

Har själv varit på ClinicEstetic i Helsingfors hos Dr Carl Johan Svedjeholm och har bara poitivt att kommentera om bemötandet, professionaliteten och av resultatet av ingreppet. Genomgick smartlipo av dubbelhakan jag tillslut tröttnade på - är smal med denna vägrade försvinna vad jag än gjorde :-)
Har nu gått 5 veckor och kan knappt tro det är sant...ser otroligt bra ut!! Jag är verkligen glad att jag, efter en del övervägande, tog steget att göra detta.
Priset på detta verkar skilja mkt mellan olika kliniker och jag kan verkligen omöjligt se att man skulle kunna få ett bättre resultat än det jag fått. Så, sammanfattningsvis, för mig, var det Så värt att åka över till Helsingfors och göra detta ist för att välja ngn klinik i swe.
tonia är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-02, 21:10   #4 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard Jag har varit på Clinic Estetic!

Jag kom just hem därifrån. Se mitt lååånga inlägg i tråden under denna!
Mineraladdict är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-05, 09:54   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard censur?

varför tas inlägg som är negativa om clinic estetik i helsingfors bort och ni låter endast positiva vara kvar??? Är forumägarna partiska? Är ni delägare i kliniken och vill framställa den som perfekt? Vad är det frågan om egentligen?

Gammal 2011-10-05, 14:26   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Mina vänner inom media säger att det är ganska vanligt att oregistrerade användare på olika forum skriver en massa negativa saker om andra personer och företag (som t.ex. plastikkliniker) som inte alls är sanna!

Jag har själv hört om en annan klinik än den vi nu skriver om här, som hade kontaktat ett forum. Exakt vilka kliniker och forum vet jag inte
En anonym/oregistrerad hade bl.a. skrivit jättenegativa och uppenbart felaktiga saker om en just genomförd operation.
Veckorna innan hade kliniken nämligen inte haft någon sådan patient och operation som (även om de vände och vred lite på det) skulle ha kunnat vara den som skrev!

Jag jobbar nära (men inte med) media sedan många år och är kroniskt misstänksam mot det mesta och vill alltid själv bilda mig en uppfattning. Kan själv!
Gammal 2011-10-11, 09:50   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Reklam?

Citat:
Ursprungligen postat av Mineraladdict Visa inlägg
Mina vänner inom media säger att det är ganska vanligt att oregistrerade användare på olika forum skriver en massa negativa saker om andra personer och företag (som t.ex. plastikkliniker) som inte alls är sanna!

Jag har själv hört om en annan klinik än den vi nu skriver om här, som hade kontaktat ett forum. Exakt vilka kliniker och forum vet jag inte
En anonym/oregistrerad hade bl.a. skrivit jättenegativa och uppenbart felaktiga saker om en just genomförd operation.
Veckorna innan hade kliniken nämligen inte haft någon sådan patient och operation som (även om de vände och vred lite på det) skulle ha kunnat vara den som skrev!

Jag jobbar nära (men inte med) media sedan många år och är kroniskt misstänksam mot det mesta och vill alltid själv bilda mig en uppfattning. Kan själv!

För mig är det uppenbart att det är kliniken i Finland själv som skriver...

Gammal 2011-10-11, 19:28   #8 (permalink)
Member
No Avatar

Standard Nej då det är det inte alls!

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
För mig är det uppenbart att det är kliniken i Finland själv som skriver...
Den enda anknytningen jag, Mineraladdict, har till kliniken är att jag har varit patient där nyligen.
Gammal 2011-10-11, 19:31   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Standard Tillägg:

Dessutom är jag registrerad användare här. Så länge man är oregistrerad kan man ju kosta på sig att skriva vad som helst....
Gammal 2011-10-22, 09:06   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Clinic Estetic vann plastikkirurgisk tävling i Sverige:

Citat:
Ursprungligen postat av tonia Visa inlägg
Har själv varit på ClinicEstetic i Helsingfors hos Dr Carl Johan Svedjeholm och har bara poitivt att kommentera om bemötandet, professionaliteten och av resultatet av ingreppet. Genomgick smartlipo av dubbelhakan jag tillslut tröttnade på - är smal med denna vägrade försvinna vad jag än gjorde :-)
Har nu gått 5 veckor och kan knappt tro det är sant...ser otroligt bra ut!! Jag är verkligen glad att jag, efter en del övervägande, tog steget att göra detta.
Priset på detta verkar skilja mkt mellan olika kliniker och jag kan verkligen omöjligt se att man skulle kunna få ett bättre resultat än det jag fått. Så, sammanfattningsvis, för mig, var det Så värt att åka över till Helsingfors och göra detta ist för att välja ngn klinik i swe.

Såg denna länk från Aftonbladet när jag googlade på Clinic Estetic Helsingfors:

http://blogg.aftonbladet.se/sondag/2...avgjordes-2011

Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies