|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2011
|
Har själv varit på ClinicEstetic i Helsingfors hos Dr Carl Johan Svedjeholm och har bara poitivt att kommentera om bemötandet, professionaliteten och av resultatet av ingreppet. Genomgick smartlipo av dubbelhakan jag tillslut tröttnade på - är smal med denna vägrade försvinna vad jag än gjorde :-)
Har nu gått 5 veckor och kan knappt tro det är sant...ser otroligt bra ut!! Jag är verkligen glad att jag, efter en del övervägande, tog steget att göra detta. Priset på detta verkar skilja mkt mellan olika kliniker och jag kan verkligen omöjligt se att man skulle kunna få ett bättre resultat än det jag fått. Så, sammanfattningsvis, för mig, var det Så värt att åka över till Helsingfors och göra detta ist för att välja ngn klinik i swe. |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Jun 2011
|
Mina vänner inom media säger att det är ganska vanligt att oregistrerade användare på olika forum skriver en massa negativa saker om andra personer och företag (som t.ex. plastikkliniker) som inte alls är sanna!
Jag har själv hört om en annan klinik än den vi nu skriver om här, som hade kontaktat ett forum. Exakt vilka kliniker och forum vet jag inte En anonym/oregistrerad hade bl.a. skrivit jättenegativa och uppenbart felaktiga saker om en just genomförd operation. Veckorna innan hade kliniken nämligen inte haft någon sådan patient och operation som (även om de vände och vred lite på det) skulle ha kunnat vara den som skrev! Jag jobbar nära (men inte med) media sedan många år och är kroniskt misstänksam mot det mesta och vill alltid själv bilda mig en uppfattning. Kan själv! |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
För mig är det uppenbart att det är kliniken i Finland själv som skriver... |
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Såg denna länk från Aftonbladet när jag googlade på Clinic Estetic Helsingfors: http://blogg.aftonbladet.se/sondag/2...avgjordes-2011 |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Body Tite Art Clinic | Jen | Fettsugning | 14 | 2011-10-30 19:51 |
| The Health Clinic - en medicinsk turism agentur i Estland | THC | Plastikkirurgi utomlands | 0 | 2010-09-14 13:31 |
| Art Clinic i Göteborg | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-07-06 12:08 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:28.

Linjär visning