Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-12-06, 17:06   #11 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Nöjd

Jag gjorde min fettsugning hos Dr Melki i Uppsala L & E för 2 månader sedan. Är nöjd med resultatet och kör LPG just nu. Fick betala 45 000 för magen och lite mot sidorna.

Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 08:51   #12 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Magen väck !

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag gjorde min fettsugning hos Dr Melki i Uppsala L & E för 2 månader sedan. Är nöjd med resultatet och kör LPG just nu. Fick betala 45 000 för magen och lite mot sidorna.

Samma här! Magen har lixom försvunnit på mindre än 2 veckor. Fick en positiv chock när jag tog av stödkorsetten!

Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:51   #13 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Lpg

Gjorde min fettsugning med laser i Uppsala L&E och har haft lite besvär med gördeln. Den stramade åt rejält i början men släppte därefter när svullnaden lade sig ner. Tog kontakt med kliniken som rekommenderade en salva för att mildra blåmärkena som uppstod efter operation. Det har gått jättebra sedan dess. är nöjd med resultatet, men hört många säga att man ska köra LPG efteråt. Kliniken själva säger att det inte är nödvändigt för min del. Vad säger ni andra som har gjort smartlipo?

Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 09:03   #14 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs up Jag gjorde min där för 3 veckor sen

Citat:
Hej!

Har en bekant som gjort laserfettsugning av magen hos Laser Estetik i Uppsala med gott resultat. Funderar nu på att göra en operation där hos Dr Wassberg som sägs vara riktigt duktig av det jag läst på olika forum. Någon som har erfarenhet av denna doktor?

Jag har gjort min smartlipo hos Erik, han är mkt professionell och jag är nöjd med resultatet hittills (3 veckor efteråt)

Han jobbade lugnt och metodiskt och förklarade allt under proceduren.

Lycka till

Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 09:05   #15 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard smartlipo

Citat:
Gjorde min fettsugning med laser i Uppsala L&E och har haft lite besvär med gördeln. Den stramade åt rejält i början men släppte därefter när svullnaden lade sig ner. Tog kontakt med kliniken som rekommenderade en salva för att mildra blåmärkena som uppstod efter operation. Det har gått jättebra sedan dess. är nöjd med resultatet, men hört många säga att man ska köra LPG efteråt. Kliniken själva säger att det inte är nödvändigt för min del. Vad säger ni andra som har gjort smartlipo?
Jag fick rådet av L&E att göra LPG... konstigt att du inte fick den informationen. Jag fettsög mage och kärlekshandt. Ska gå på LPG imorron för första gången, det är nu 3 veckor sedan jag gjorde ingreppet.
Wassberg har sagt till mig att det är dags när magen börjar bli knölig och vävnaderna har hårdnat.

Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 11:54   #16 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2012
Standard

Citat:
Jag gjorde smartlipo där förra veckan och är så här långt mycket nöjd med Wassberg och kliniken. Rekommenderas verkligen!
Hej! Undrar vad för typ av smartlipo du gjorde? Jag ska dit om en vecka men skulle SÅÅ gärna vilja se bilder på hur det kan se ut efter en operation av detta?
Vore supertacksam.
förväntansfulltjej är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 11:19   #17 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Nöjd

Citat:
Ursprungligen postat av förväntansfulltjej Visa inlägg
Hej! Undrar vad för typ av smartlipo du gjorde? Jag ska dit om en vecka men skulle SÅÅ gärna vilja se bilder på hur det kan se ut efter en operation av detta?
Vore supertacksam.

Gjorde laserfettsugning, den vanliga smartlipo metoden där man är lokalbedövd i området. Jag var tillbaka på jobbet 2 dagar efter operationen vilket kändes bra med tanke på att operationen kostar en slant =)

Svara med citat
Gammal 2012-02-28, 10:25   #18 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av förväntansfulltjej Visa inlägg
Vore supertacksam.

Hur gick det för dig?

Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 15:27   #19 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Hur gick det för dig?
Gärna feedback =)

Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 20:00   #20 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard nöjd

gjorde magsidorna för 5 månader sedan. Mycket nöjd med resultatet!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies