|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#12 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Samma här! Magen har lixom försvunnit på mindre än 2 veckor. Fick en positiv chock när jag tog av stödkorsetten! |
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Gäst
|
Gjorde min fettsugning med laser i Uppsala L&E och har haft lite besvär med gördeln. Den stramade åt rejält i början men släppte därefter när svullnaden lade sig ner. Tog kontakt med kliniken som rekommenderade en salva för att mildra blåmärkena som uppstod efter operation. Det har gått jättebra sedan dess. är nöjd med resultatet, men hört många säga att man ska köra LPG efteråt. Kliniken själva säger att det inte är nödvändigt för min del. Vad säger ni andra som har gjort smartlipo?
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag har gjort min smartlipo hos Erik, han är mkt professionell och jag är nöjd med resultatet hittills (3 veckor efteråt) Han jobbade lugnt och metodiskt och förklarade allt under proceduren. Lycka till |
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Wassberg har sagt till mig att det är dags när magen börjar bli knölig och vävnaderna har hårdnat. |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Vore supertacksam. |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Gjorde laserfettsugning, den vanliga smartlipo metoden där man är lokalbedövd i området. Jag var tillbaka på jobbet 2 dagar efter operationen vilket kändes bra med tanke på att operationen kostar en slant =) |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| BUKPLASTIK-ArtClinic, Laser & Estetik, Improva & Proforma | Förvirrad2011 | Bukplastik | 2 | 2012-01-25 23:23 |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Oregistrerad användare | Fettsugning | 110 | 2011-10-03 18:38 |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Administrator | Fettsugning | 1 | 2009-05-25 16:37 |
| Viktminskning & bröstförstorning | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-01-18 14:44 |
| Gravid & bröstförstoring | linaw83 | Bröstförstoring | 2 | 2008-01-19 15:52 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:30.

Linjär visning