|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Har en bekant som gjort laserfettsugning av magen hos Laser Estetik i Uppsala med gott resultat. Funderar nu på att göra en operation där hos Dr Wassberg som sägs vara riktigt duktig av det jag läst på olika forum. Någon som har erfarenhet av denna doktor? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Finns det någon som har gjort fettreducering med ultraljud? Hur var det och hur blev resultatet? Har du i så fall möjligtvis gjort det hos http://www.swedishallmedical.se? Hur upplevs de vara? Mvh Maria |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag gjorde min smartlipo hos Uppsala Laser & Estetik för nästan 5 månader sedan. Tappat 6 kg på magen och fått figuren tillbaka. För första gången på länge har jag fått självförtroendet tillbaka och det känns helt underbart! En liten och mysig klinik med supersnäll personal. Kände mig i goda händer med Dr Wassberg och Dr Vilyam Melki. Rekommenderar starkt!
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Håller med ovanstående. Gjorde min lipos för 2 veckor sedan och min flickvän fick en chock när jag tog av gördeln imorse. Jag fick magrutorna tillbaka! Hade en kraftig ölmage innan och jag kunde aldrig tro att det skulle bli ett så pass bra resultat redan efter 2 v. Hur nöjd som helst. Rekommenderar Uppsala Laser & Estetik starkt. |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
har bokat in operation nu i december hos Erik Wassberg på Uppsala Laser & Estetik. Spännande!! |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
40 000 för helmage. Ser fram emot det! Hört mycket gott om kliniken i Uppsala av 2 bekanta som gjort fettsugning med laser där. Fick förtroende för doktorn direkt och känns inte så nervöst just nu...men det lär ju komma =) |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| BUKPLASTIK-ArtClinic, Laser & Estetik, Improva & Proforma | Förvirrad2011 | Bukplastik | 2 | 2012-01-25 23:23 |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Oregistrerad användare | Fettsugning | 110 | 2011-10-03 18:38 |
| Fettsugning med laser "smartlipo" | Administrator | Fettsugning | 1 | 2009-05-25 16:37 |
| Viktminskning & bröstförstorning | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-01-18 14:44 |
| Gravid & bröstförstoring | linaw83 | Bröstförstoring | 2 | 2008-01-19 15:52 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:30.

Linjär visning