Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-10-24, 09:34   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Smartlipo-Uppsala Laser & Estetik

Hej!

Har en bekant som gjort laserfettsugning av magen hos Laser Estetik i Uppsala med gott resultat. Funderar nu på att göra en operation där hos Dr Wassberg som sägs vara riktigt duktig av det jag läst på olika forum. Någon som har erfarenhet av denna doktor?

Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 13:15   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fettreducering med ultraljud?

Hej!

Finns det någon som har gjort fettreducering med ultraljud? Hur var det och hur blev resultatet? Har du i så fall möjligtvis gjort det hos http://www.swedishallmedical.se? Hur upplevs de vara?

Mvh Maria

Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 21:07   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Jag gjorde smartlipo där förra veckan och är så här långt mycket nöjd med Wassberg och kliniken. Rekommenderas verkligen!

Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 08:47   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fettreducering med ultraljud

Hur sanbbt ser du resultat efter 1 behandling?

Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 22:37   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fantastiskt resultat!

Jag gjorde min smartlipo hos Uppsala Laser & Estetik för nästan 5 månader sedan. Tappat 6 kg på magen och fått figuren tillbaka. För första gången på länge har jag fått självförtroendet tillbaka och det känns helt underbart! En liten och mysig klinik med supersnäll personal. Kände mig i goda händer med Dr Wassberg och Dr Vilyam Melki. Rekommenderar starkt!

Svara med citat
Gammal 2011-11-02, 15:00   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Nöjd!!

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag gjorde min smartlipo hos Uppsala Laser & Estetik för nästan 5 månader sedan. Tappat 6 kg på magen och fått figuren tillbaka. För första gången på länge har jag fått självförtroendet tillbaka och det känns helt underbart! En liten och mysig klinik med supersnäll personal. Kände mig i goda händer med Dr Wassberg och Dr Vilyam Melki. Rekommenderar starkt!

Håller med ovanstående. Gjorde min lipos för 2 veckor sedan och min flickvän fick en chock när jag tog av gördeln imorse. Jag fick magrutorna tillbaka! Hade en kraftig ölmage innan och jag kunde aldrig tro att det skulle bli ett så pass bra resultat redan efter 2 v. Hur nöjd som helst. Rekommenderar Uppsala Laser & Estetik starkt.

Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 15:20   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Oxå nöjd!

Smartlipo igår, magen, gjorde hakan för ca 1 månad sedan. Båda ingrepp hos Uppsala Laser & Estetik. Hakan ser jättefin ut nu, magen känns mycket bra redan idag.

Svara med citat
Gammal 2011-11-21, 13:43   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Bokat in operation

Citat:
Smartlipo igår, magen, gjorde hakan för ca 1 månad sedan. Båda ingrepp hos Uppsala Laser & Estetik. Hakan ser jättefin ut nu, magen känns mycket bra redan idag.

har bokat in operation nu i december hos Erik Wassberg på Uppsala Laser & Estetik. Spännande!!

Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 01:36   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Priset?

Citat:
har bokat in operation nu i december hos Erik Wassberg på Uppsala Laser & Estetik. Spännande!!

Vad fick du för pris och vad var det för område?

Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 23:15   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Vad fick du för pris och vad var det för område?

40 000 för helmage. Ser fram emot det! Hört mycket gott om kliniken i Uppsala av 2 bekanta som gjort fettsugning med laser där. Fick förtroende för doktorn direkt och känns inte så nervöst just nu...men det lär ju komma =)

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies