Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-11-30, 21:42   #11 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard bilder

Hejsan!
Fick du inte se bilder på konsultationen? De brukar ju visa massa bilder på just de områden man funderar på! Helst någon med samma förutsättningar som du har! Bra om de visar båda bra, medel och dåliga resultat. Annars vet man ju inte alls vad man ska vänta sig. Viktigt att veta att det är den doktorns bilder du får se och inte några "klinik" bilder. Vad gör de om det inte blir bra osv? Det finns många seriösa plastikkirurger men det är ju svårt att veta i förväg!
Jag fettsög låren på PLG på Sabb. Funderade på L&E också men vågade inte vara vaken. Mitt var i narkos så jag vet inte så mycket om hur det gick till. Det blev stor skillnad med en gång och som jag hoppats!
/EvaP

Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 19:44   #12 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2011
Standard

Hej EvaP,

Jo jag fick se en bild på en kille från hans mobil. Men nu har jag faktiskt varit där igen bara för att få kolla på lite fler bilder, så nu känns det bättre. Däremot så känns det alltid bättre att se det från personer som inte har någon vinning på att jag ska boka in något hos den personen. Dvs. riktiga personer som visar sina före- och efterbilder. Självklart tror jag på min läkare att det är han som har opererat dom bilder som jag fick se häromdagen, men jag kan aldrig vara hundra procent säker. Skulle kännas tryggare att få se ännu fler.

Vad kul förresten att du fick en stor skillnad som du hoppats på! Blir lika glad varje gång jag hör folk som har lyckats med sina operationer.

/Mulligadamen
Mulligadamen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 17:00   #13 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2011
Smile Se mina bilder = )

Hej!
Jag har varit på Clinicestetic i Helsingfors och fettsugit mig.
Se mina före och efterbilder i min tråd ovan.

Mvh Annie
Annie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 15:41   #14 (permalink)
Babe_77
Gäst
No Avatar

Talking Fettsugning och nya bröst

Gjorde nya bröst och fettsugning av armhåla, armar och mage för en månad sedan. Tog ett par veckor innan svullnaden lade sig, men nu är jag sjukt nöjd.

Opade mig på Klinik34, dom har hundratals före o efter bilder, är ni osäkra ta en konsultation där!!

/Babe

Svara med citat
Svara

Tags
bodytite, laserfettsugning, smartlipo

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies