|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Nov 2011
|
Hej,
Finns det några här som gjort en fettsugning och transplantation med Bodyjet (eller bara fettsugningen) och vill dela med sig av sina erfarenheter? Jag funderar på att fettsuga det envisa fettet på magen och transplantera detta till brösten. Har varit på två konsultationer och skall boka in en tredje (tre kliniker gör detta i Stockholm vad jag förstår). Informationen på de två konsultationerna jag varit på skiljde sig en hel del, och det känns ju inte helt ok. Jag är därför nyfiken på vad den tredje kommer att ge... På en av konsultationerna fick jag även information om att transplantation går att göra efter en "vanlig" fettsugning (ej laser). Är det någon som har erfarenhet av detta?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej Lillsnok.
Jag gjorde en bodyjet, bröstförstoring med kroppseget fett i våras. Måste säga att det var det bästa som jag gjort!!! Jag fettsök mage, kärlekshandtag, insida lår och fick det i brösten. Operationen var hur smidig som helst, gjorde det på Klinik34 och Fredrik Berne. Tror han var först med det i Sverige och verkar ha mest erfarenhet. Fick lite lugnande tabletter och sen gick det av bara farten, efteråt var jag lite öm (särskilt kring naveln) men var tillbaka på jobbet efter tre dagar bara =). Brösten var svullna i början gick först från en liten B-kupa till en D... sen på ca två veckor lade dom sig och blev en fyllig C som dom fortfarande är. Kollade runt lite innan min behandling och det verkar inte vara så många som har så mycket erfarenhet som Fredrik Berne, men det kanske har blivit fler nu =) Jag ångrar mig inte en sekund, lycka till!!! |
|
![]() |
| Tags |
| body jet, bodyjet, fettransplantation |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| transplantation av hår till hjässan | Kjell53 | Hårtransplantation | 0 | 2011-04-03 10:45 |
| transplantation. | Oregistrerad användare | Övriga plastikoperationer | 0 | 2009-06-22 18:35 |
| Om bukplastik och fettsugning. | Oregistrerad användare | Fettsugning | 2 | 2008-09-23 17:20 |
| Fettsugning av mage, midja, höft och insida lår. | Sandra1992 | Fettsugning | 3 | 2008-07-10 13:16 |
| Fettsugning av mage, midja, höft och insida lår. | Administrator | Fettsugning | 0 | 2007-11-26 18:50 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:33.

Linjär visning