Gammal 2012-02-06, 22:14   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Laser & Estetik Stockholm

Hej

Har nyligen varit på konsultation för laserfettsugning hos Laser & Estetik Stockholm. Fick ganska bra förtroende för läkaren och kliniken. Undrar om någon har erfarenheter som ni kan dela med er om den kliniken?

Tusen tack på förhand!

Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 13:58   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Toppenklinik

Hej på dig,

Jag kan varmt rekommendera kliniken. Har fettsugit magen och kärlekshandtagen och är jätte nöjd, tror metoden hette Smartlipo. Väldigt förtroendeingivande läkare och seriös klinik. Kan med gott samvete säga att det är en mycket bra klinik och ett bra val. Har nyligen varit på återbesök och fått se mina före bilder, vilken skillnad!

Jag svarar gärna på fler frågor

//Sally

Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 20:14   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2011
Standard Rekommenderar Laser & Estetik i Sthlm

Hej på er!

Jag gjorde en laserfettsugning på Laser & Estetik i Stockholm i oktober förra året. Är minst sagt oerhört nöjd med resultatet och mottagandet från kliniken. Skrev ett långt inlägg om detta i en annan tråd som du gärna får läsa

Tycker inte du behöver tveka, så känner jag iaf efter min erfarenhet av den kliniken.

Önskar dig all lycka!!
gumman77 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 09:12   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2012
Standard till dig som gjorde fettsugning i Oktober..

Jag skall snart utföra en fettsugning av insida lår samt kbä. men skulle sååå gärna titta på någon som tidigare gjort det så jag vet vad jag kan förvänta mig.
Vad för typ av fettsugning gjorde du? Skulle verkligen vilja se bilder!
förväntansfulltjej är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 11:27   #5 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2011
Standard

Hej!!

Jag gjorde laserfettsugning på L&E sthlm. Tyckte den metoden lät mest lockade och jag ångrar inte valet

Om du vill så kan du skicka ett pm med din mailadress så kan jag maila över mina bilder
gumman77 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-03-13, 20:45   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard Missnöjd och ångrar mig!

Jag gjorde smartlipo på L&E i Stockholm för ett år sedan, följt av korrektion i somras. Nu ska jag vänta ett antal månader och sen planeras ny korrektion. Om jag nu orkar fullfölja detta. Ångrar detta och önskar att jag hade haft mina + 60 000 kronor och fettet kvar.... Tänker att jag kanske skulle fått ett bättre resultat med traditionell fettsugning någon annanstans. Kul att andra fått mer lyckade resultat fär än vad jag har.
Mineraladdict är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-03-14, 15:37   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mineraladdict Visa inlägg
Jag gjorde smartlipo på L&E i Stockholm för ett år sedan, följt av korrektion i somras. Nu ska jag vänta ett antal månader och sen planeras ny korrektion. Om jag nu orkar fullfölja detta. Ångrar detta och önskar att jag hade haft mina + 60 000 kronor och fettet kvar.... Tänker att jag kanske skulle fått ett bättre resultat med traditionell fettsugning någon annanstans. Kul att andra fått mer lyckade resultat fär än vad jag har.
Hur tyckte du det blev dåligt och vem gjorde den ? Var där med 1,5 år sedan och då hos Christian M.
cathrine är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 20:37   #8 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard

Jag har en grop på varje lår (som syns även med kläder) och en annan läkare tyckte att det har tagits bort för mycket fett just där. Jag håller med. Efter korrektionen hänger huden under rumpan i 4 veck på varje sida. Och min man som tyckte jag hade en fin rumpa innan allt detta! Mina lovehandles blev i alla fall lyckade. Det var Elmér som gjorde det. Har erbjudits ännu en korrektion där fettet på något vis ska omfördelas och jämnas ut. Orkar inte med ännu en korrektion precis när sommaren börjat som bäst, så det blir till hösten. Om jag nu vågar genomföra den. Jag tvekar. Men samtidigt skäms jag. Vecken är fulare än groparna. Mina vänner och bekanta har definitivt blivit avskräckta från att göra fettsugning/smartlipo, så mycket är säkert.
Mineraladdict är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 12:38   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Gör det inte!

Till Mineraladdict:
Gör inte korrektionen! Jag har också gropar efter tidigare tidigare misslyckade fettsugningar och fick gjort en sk. omfördelning av fettet vilket inte gjorde någon skillnad överhuvudtaget på groparna! Gick igenom smärtan och allt det där helt i onödan för att sedan vara tvungen att vänta ett år igen på att kunna göra en ny korrektion. Dessutom blir det svårare att få en plastikkirurg att göra korrktionen ju fler tidigare operationer man har gjort pga. ärrvävnad i området. Misstänker att man måste göra en fettransplantation till området med groparna men tydligen stannar endast lite av fettet kvar och man kan vara tvungen att upprepa proceduren flera gånger. Funderar på om det överhuvudtaget finns tillräckligt duktiga plastikkirurger i Sverige med tillräcklig erfarenhet av sådana korrektioner.

Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 14:12   #10 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard Korrigera fettsugning

Gå till Christian Montryal på
http://www.renaissanceclinique.com/contact-us/

Har varit hos en annan med Så mycket MYCKET bättre är Christian.
cathrine är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies