Gammal 2008-05-05, 17:38   #1 (permalink)
Administrator
No Avatar

Reg.datum: Feb 2007
Standard kan man göra fettsugning på mig?

hej, jag är en tjej på 18 år som har haft problem med vikten enda sedan jag var runt 10 år. detta beror bl.a på att jag har underfunktion av sköldkörteln. jag rör på mig och jag äter nyttigt. jag är vegeterian och är laktosintolerant. jag äter inte mer än vad andra tjejer i min ålder gör. många tycker att jag ser normal ut i vikten, men jag är väldigt missnöjd med min kropp. jag har under vissa perioder deppat ihop eftersom vad jag än gör, så syns det inte att jag verkligen inte vill vara på gränsen till överviktig. jag väger ca 70 kg och är 1.66. jag inser sj att jag inte ser ut att väga så mkt som jag gör, jag har lätt för att bygga muskler och är stark. jag har 38 i byxstorlek och small/medium i tröjstorlek. jag har hört att vissa människor föds med fler fettceller än andra och jag misstänker att det kan vara så i mitt fall. jag äter aldrig snabbmat, dricker sällan alkohol och jag går fram och tillbaka från skolan varje dag (det tar 30 min dit, 30 min hem). jag dansar varje söndag och jag tränar två gånger i veckan. jag vill inte banta.
jag har stora komplex för min högerarm som sticker ut på ett väldigt fult vis på överarmen och mina höfter som har "lovehandels" och låren som har en aning för mkt fett på sig.

jag är snart 19, jag är nära min idealvikt och har fast hud. kan man göra fettsugning på mig?

Administrator är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies