Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-13, 15:46   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: May 2007
Standard Fettsugning av armhålor/bröstmuskeln

Är det någon mer än jag som har väldiga fettdepåer i armhålan / där armhålan övergår till bröstmuskeln? Jag är hyfsat smal i övrigt, det är mest där jag har depåer, och det är inte ett dugg snyggt. Jag undviker t ex att gå i linnen och ärmlösa plagg, pga att det ser ut som att en "bulle" väller fram. Linnen med tunna axelband är t ex helt omöjliga att ha på sig eftersom axelbanden skär in i fettet och det ser hemskt ut.
Har funderat på fettsugning men vet inte vad det kan tänkas kosta. Det är ju inget stort område direkt, men det påverkar mig mycket.
Nån som fått gjort en sådan operation, eller någon som vet vad det kan tänkas kosta?

pliktverket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-14, 13:39   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fettsugning vid armhålan

Hej,

Jag har själv ingen egen erfarenhet av fettsugning av den plats du beskriver men det låter ju defintitivs som en lokal fettdepå vilket ju en fettsugning behandlar på ett mycket effektivt sett. Med tanke på att det rör sig om två relativt små områden borde kostnaden bli någonstans runt 15 000 - 20 000 kr skulle jag tro. Sen kommer aldrig fettet tillbaka.

Lycka till!
  Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 20:54   #3 (permalink)
neste
Gäst
No Avatar

Standard Lider utav samma problem som dig

Citat:
Ursprungligen postat av pliktverket Visa inlägg
Är det någon mer än jag som har väldiga fettdepåer i armhålan / där armhålan övergår till bröstmuskeln? Jag är hyfsat smal i övrigt, det är mest där jag har depåer, och det är inte ett dugg snyggt. Jag undviker t ex att gå i linnen och ärmlösa plagg, pga att det ser ut som att en "bulle" väller fram. Linnen med tunna axelband är t ex helt omöjliga att ha på sig eftersom axelbanden skär in i fettet och det ser hemskt ut.
Har funderat på fettsugning men vet inte vad det kan tänkas kosta. Det är ju inget stort område direkt, men det påverkar mig mycket.
Nån som fått gjort en sådan operation, eller någon som vet vad det kan tänkas kosta?
Hejsan!! Jag kan säga att jag har precis samma besvär som dig.. gick precis in för att googla om det finns någon lösning på problemet... har precis som dig aldrig sätt, detta under armhålan mer än på mig själv lider fruktansvärt... ser groteskt ut med linnen på. Stackars andra människor som måste se detta. Jag är inte i heller fett.
  Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies