|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: May 2007
|
Är det någon mer än jag som har väldiga fettdepåer i armhålan / där armhålan övergår till bröstmuskeln? Jag är hyfsat smal i övrigt, det är mest där jag har depåer, och det är inte ett dugg snyggt. Jag undviker t ex att gå i linnen och ärmlösa plagg, pga att det ser ut som att en "bulle" väller fram. Linnen med tunna axelband är t ex helt omöjliga att ha på sig eftersom axelbanden skär in i fettet och det ser hemskt ut.
![]() Har funderat på fettsugning men vet inte vad det kan tänkas kosta. Det är ju inget stort område direkt, men det påverkar mig mycket. Nån som fått gjort en sådan operation, eller någon som vet vad det kan tänkas kosta? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
Jag har själv ingen egen erfarenhet av fettsugning av den plats du beskriver men det låter ju defintitivs som en lokal fettdepå vilket ju en fettsugning behandlar på ett mycket effektivt sett. Med tanke på att det rör sig om två relativt små områden borde kostnaden bli någonstans runt 15 000 - 20 000 kr skulle jag tro. Sen kommer aldrig fettet tillbaka. Lycka till! |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:20.

Linjär visning