Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-10-03, 18:38   #111 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard Ang. föregående inlägg - inte nöjd

Där ser man vikten av att först göra en personlig konsultation och känna efter hur det känns. Visst, kliniken är ju ganska vit och spartanskt inredd, men det är ju en läkarmottagning med operationssal, så för min del var det helt okej. Lite likt L&E i Stockholm, men mycket mindre. Jag är snart 50 år, har åtgärdat några saker tidigare och gjort ett antal konsultationer på olika ställen. De har ansett mig påläst, noggrann och lite krävande :-)

Eftersom Clinic Estetic använder Bodyjet går det ju mycket fortare och är mindre smärtfritt än att bli bedövad på vanligt sätt. Jag uppskattade det!

Trist att du inte tyckte att det togs bort nog mycket - om du nu är väldigt lik din kompis i kroppen.

Jag sade att jag vill se passande ut för min kropp och ålder och inte få FÖR mycket borttaget (eftersom jag fick inåtgropar på båda låren efter smartlipon på L&E). :-(

Magen är svullen och jag tror inte jag kan bedöma om det var lite, lagom eller för mycket ännu på några veckor, men jag har ingen brådska. (Låren kändes väl minst lika stora som före under kanske 3 veckor efteråt).

Gördeln är väl inte sådär jättebekväm, men jag har varit "gördlad" så mycket tidigare så jag står ut. Vet du vilket märke och vad för slags gördel din kompis fick? Kan vara bra att veta om någon frågar.

Lycka till framöver, jag hoppas att det känns bättre med tiden och att du blir nöjd. Kontakta annars kliniken för återbesök och ev. korrektion. Själv hoppas jag verkligen att det går bättre för mig den här gången, än den förra.....

Mineraladdict är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies