Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > KROPPSFORMANDE KIRURGI > Fettsugning

Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning.

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-12-21, 07:57   #21 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard fett & vatten

det låter ju bra när man säger att man sugit ut både 3 &6 kg fett men tänk på att mycket av det är vätska (vatten) som man har i kroppen.

Gammal 2009-12-21, 16:06   #22 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard undrar när kan man börja träna efter en fettsugning

Hej
Jag är en tjeJ som är mkt för att träna,styrke träna men har sååååå svårt med att få bort fett från framsidan av mina lår och pga det så ser mina ben inte såå fina som dem kunde se ut.
Därför har jag länge funderat på att fettsuga lår dvs så mkt på framsidan och även baksidan.
Undrar när kan man börja träna igen?
skulle vara kul att veta?
Leyla är inte uppkopplad  
Gammal 2010-01-14, 09:47   #23 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard Smartlipo i december Uppsala

Hej!
Jag är en tjej trots namnet. Gjorde en Smart lipo i december i Uppsala, hela magen och bilringar etc. Man sög ut 3.6 liter (är väl en blandning av fett, vatten och det som sprutas in). Jag håller med dig som tidigare skrivit att reklamen är så hurtig! Nog för att man ska börja jobba tidigt och bör göra det, men ont gör det ett bra tag efteråt. Jag var ledig till och från under första veckan vilket i så här i efterhand kändes nödvändigt. Nu har det gått 5 veckor och jag är verkligen nöjd med resultatet. Magen är lite missfärgad och hård och veckad på en del ställen, men jag är till åren kommen så det gör inte mig så mycket, smal har jag i varje fall blivit! Tyvärr har jag fortfarande besvär fram mot kvällarna med bränningar och värk, tror att kirurgen gjorde en del laserbehandling på huden för att den inte ska bli för slapp, vilket säkert känns i efterförloppet. Ska idag prova LPG behandling för att se hur det känns efter den. Någon som provat på det och med vilket resultat?

Enda nackdelen är priset! Men de tar naturligtvis ut så mycket folk är villiga att betala..
Samuel är inte uppkopplad  
Gammal 2010-02-17, 01:24   #24 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard smartlipo

Hej ! Alla pratar omatt detblev så bra , men ingen av er vill säga vad det kostar, märkligt tycker jag ! Klart jag också har tänkt på att göra det, och tack vare er alla somskriver så får man en uppfattning hur ni känner er efter ingreppet. Men hur kommer det sig att ni inte vill tala om vad ni har betalat?
Tacksam för svar
Undrande

Citat:
Ursprungligen postat av JÖRGEN Visa inlägg
Gjorde min fettsugning med laser på Laser & Estetik i Uppsala förra veckan och är så otroligt nöjd med resultatet redan nu. Man ser en enorm skillnad och när det lägger sig de kommande veckorna så kommer magen att återgå till ungdomens nivåer..läkaren som utförde det var otrolig skicklig och trevlig. Kändes som ett tandläkarbesök...rekommenderar starkt. Före- efter bilder finns för den som vill se resultatet på min operation.

Mvh

J.F

Gammal 2010-02-17, 13:26   #25 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Tycker det känns som om hälften av alla svaren i denna tråsen är reklam från klinikerna själva... Tråkigt!
Om man vill ha svar som är avgörande för huruvida man tänker göra en behandling eller ej så vill man ha ärliga svar!

Gammal 2010-02-19, 16:09   #26 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard fettsungning av ridbyxlår!

Är det någon som fettsugit sig i göteborg?
Är det någon som fettsugit ridbyxlår?
i såfall hur blev resultatet Och vad betalade ni?

Gammal 2010-02-24, 10:00   #27 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard fettsugning med laser

Jag ska göra min fettsugning i slutet av mars. Den kommer att kosta ca 75000 och då är det nedre, övre magen samt på sidorna plus "uppvärming" av huden. Priset beror på hur mycket som ska bort samt tiden. Läkaren sa också att det ev kan bli billigare. Men det återstår och se.

Gammal 2010-02-25, 00:02   #28 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Vart??

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag ska göra min fettsugning i slutet av mars. Den kommer att kosta ca 75000 och då är det nedre, övre magen samt på sidorna plus "uppvärming" av huden. Priset beror på hur mycket som ska bort samt tiden. Läkaren sa också att det ev kan bli billigare. Men det återstår och se.
Vart ska du gå? vilken läkare ska du till?
jag fick 68000:- med uppvärmningen först hos Laser & Estetik i sthlm för samma områden, ska till dr Melki.
jag pratade med han och sa att jag ville ha fast pris för jag vill ej ha något ca pris för då blir det trolitvis det dyrare... å då fick jag 52 000:- med uppvärmningen när jag ringde till L&E i uppsala ville de ha 68 000:- + uppvärmningen så runt 75 000:-... det var lite väl dyrt tyckte jag... fast där kan dom ju ta precis vad dom vill för det är ju ingen konkurrens i Uppsala..

Gammal 2010-03-09, 13:07   #29 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Sthm vs. Uppsala

Jag har varit på konsultation för övre + nedre delen av magen plus sidorna, först i Sthm där vi pratade om prisintervallet 45-75 000 eller fastpris 60 000. Träffade 2 doktorer och det hela kändes väldigt bra. Ringde dock till Uppsala efter att ha skickat in foton för ett andra uttlåtande, de i receptionen var ytterst vänliga och hjälsamma. Doktorn fick ringa 3 ggr innan han fick tag på mig, jag var på möten, gymmet och missade samtalen. Tillslut talades vi vid och fick samma prisuppgifter som hos Sthm. Bilket i och för sig känns tryggt men hade ju gärna fått vara billigare. Tycker det är lite konstigt att doktorerna ska hålla på så mycket med pengarna, blir lite bilhandel känsla över det hela. men vill ju inte känna sig lurad av doktorn sin.

Tillkommer även 1 000kr för en medicinsk gördel, som i och för sig också kan köpa på underklädesaffär om man inte vill lägga 1000kr på en sån. Men ska jag lägga ut 60 000kr vill jag inte snåla på en sån sak. Förstå så arg mans kulle bli om det blev ojämn pga av dålig korsett. Även om det inte var dens fel skulle man ju skylla på den! =)

Nu är dock frågan om jag ska göra det i Sthm eller i Uppsala???
Fick bra kontakt med båda doktorer, men var lättare (samt jag var ärligare) att pratas vid på telefon men mer avslappnat att ha sett den i Sthm i ögonen hmmm

Gammal 2010-03-09, 21:54   #30 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2010
Standard Täby Beauty Center ?

Jag har läst om att de utför fettsugning med laser på Täby Beauty Center, någon som varit där och har fått fint resultat?
Lottapotta är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies