|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#62 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
svara snälla till denna epost: m_i_s_s7@hotmail.com |
|
|
|
#63 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Hej! Doktorn hette Sam och jag fick betala 60 000 kr för hela mage + midjan. Jag har lite överskottshud så han var tvungen att jobba mycket med huduppvärmningen för att huden skulle dra ihop sig efter operationen. Har du bokat in? |
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag har inte någon smärtgräns alls.. så jag fick mkt lugnande.. så efteråt när de gick igenom allt kände jag mig ganska så groggy, så jag har en fråga.. vet någon om man kan ta bort kompressen? på stygnen? jag har bytt tre gånger.. kan jag lägga på ett vanligt plåster på såren? känns konstigt att inte ha något som skyddar stygnen under gördeln? Får inte tag på Laser estetik är jätte vilsen! SNälla om någon vet.. hjälp mig |
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Hur blev den misslyckad? Vad sa han angående korrigering? Jag har sj varit på konsultation hos honom för att göra en laser operation av undre ögonlock, ta bort mina ögonpåsar |
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
han svarade på alla mina frågor o funderingar via mail och verkade engagerad 0ag hade i stort sett bestämt mig för honom, han bad mig maila bilder så jag kunde få en mer exakt konsultation men sen så han svarade aldrig mer på mina mail :S Märkligt så nu står jag här med pengar utan kirurg.... försöker hitta en ny nu. |
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag skall strax genomföra en smartlipo hos Clinic Estetic, skall göra hela magen samt sidorna.
Jag var på konsultation först i sthlm hos en annan läkare för att få lite mer info om själva ingreppet osv samt att jag sedan skickade in bilder till Clinic Estetic och fick snabbt och bra svar samt att vi även pratades vid på telefon. Väger 80 kg och har ett midjemått på 87 cm, är rätt atletiskt byggd men vill få bort det sista kring magen som träningen och kosten inte rår på, under mina 39 år vill jag inte göra avkall på allt som är gott;-)....och som ni kanske redan gissat baserat på midjemåttet, jag är för ovanlighetens skull? en kille på detta forum. Kommer att posta mina erfarenheter under denna tråden om någon är intresserad. |
|
|
#70 (permalink) |
|
Gäst
|
fortsättning från ovan.....visst var kostnaden av faktor, fick ett pris i Sthlm på 80-90.000 vilket jag tyckte var alldeles för mycket för övre och undre delen av magen samt love handles.
Till priset för Clinic Estic får man räkna in flyg, vilket iofs går att få för runt 1000, jag hittade dock inget under 2000 som passade mig, samt taxi för ca 700 ToR från flygplatsen men total kostnaden är fortfarande 40.000 lägre vilket är rätt mycket pengar Jag har även köpt en unisex gördel från marenagroup.com "12 inch abdominal binder with split panels" för 60€ i en butik i Helsingfors. Funderade på att köpa två, vilket jag redan ångrar att jag inte gjorde då man som kille inte har direkt många alternativ hemma på Lindex osv Nu återstår "bara" ingreppet...... |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.

är jätte vilsen!
Linjär visning