Gammal 2011-01-18, 20:20   #61 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Vad fick du betala för det?

hej jag undrar hos vilken läkare behandlade du magen?
hur ser den ut nu, hur gammal e du?
tack för svaret!

tänker själv göra laser behandling över hela magen

Gammal 2011-01-18, 20:38   #62 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Gjorde min smartlipo laserfettsugning mage + midja i uppsala Laser & Estetik för 1 månad sedan. Resultatet blev bättre än vad jag hade hoppats på och jag kan i ärlighetens namn starkt rekommendera den kliniken. Man blev trevligt bemött och kände direkt ett förtroende för personalen och kirurgen. Hälsningar A
hos vilken läkare gjorde du och hur mycket kostade det?
svara snälla till denna epost: m_i_s_s7@hotmail.com

Gammal 2011-01-21, 10:20   #63 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
hos vilken läkare gjorde du och hur mycket kostade det?
svara snälla till denna epost: m_i_s_s7@hotmail.com

Hej!

Doktorn hette Sam och jag fick betala 60 000 kr för hela mage + midjan. Jag har lite överskottshud så han var tvungen att jobba mycket med huduppvärmningen för att huden skulle dra ihop sig efter operationen. Har du bokat in?

Gammal 2011-02-15, 08:40   #64 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Är det någon som skulle kunna tänka sig göra det utomlands?,tex i Mellanöstern.
Låter lite scary men om man har bra referenser osv. Prisskillnaden är ju enorm.
Tankar och reflektioner, tack

Gammal 2011-02-20, 19:21   #65 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard laser fettsugning?

Citat:
Hej,

Har gjort 2 av mina 3 laserfettsugningar denna veckan och första dagen gjordes hela ryggen samt love handles. Sög ut 2,5 liter fett och jag är alltså smal stl 36 i mig själv. Andra dagen tog vi magen ända upp till under bhbanden etc och sög då ut 1,5 liter fett till. Ska göra insida lår från knä och upp nästa vecka.
Kan säga att ja, jag är totalt blå har ganska ont och svårt att röra mig men har ju också gjort rejält stora ingrepp. Har korsett på dygnet runt.
Är så nöjd redan nu, fantastiskt fint och jag ser fram emot nästa vecka. Själva ingreppen gör inte alls ont och bemötandet är otroligt proffsigt och trevligt. Jag har gjort alla mina på Laser och Estetik i Stockholm. Varma rekommendationer.
Får jag fråga en sak? Jag gjorde en laserfettsugning i fredags, mage och överarmar!
Jag har inte någon smärtgräns alls.. så jag fick mkt lugnande.. så efteråt när de gick igenom allt kände jag mig ganska så groggy, så jag har en fråga.. vet någon om man kan ta bort kompressen? på stygnen? jag har bytt tre gånger.. kan jag lägga på ett vanligt plåster på såren? känns konstigt att inte ha något som skyddar stygnen under gördeln?
Får inte tag på Laser estetik är jätte vilsen!
SNälla om någon vet.. hjälp mig

Gammal 2011-02-23, 15:11   #66 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question misslyckad op hos montroyal

Citat:
Gjorde op. hos .dr.Montroyal, Maste nu korrigera bada ogonen pa Academikliniken,efter totalt misslyckad op av dr. Montroyal. Han vill icke erkanna att han gjort fel , valj en annan kirurg ,denna er ej serios.

GC
Vad var det för ögonoperation hos Dr Christian Montroyal?
Hur blev den misslyckad?
Vad sa han angående korrigering?
Jag har sj varit på konsultation hos honom för att göra en laser operation av undre ögonlock, ta bort mina ögonpåsar

Gammal 2011-02-23, 15:30   #67 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs down plastik i mellanöstern

Citat:
Är det någon som skulle kunna tänka sig göra det utomlands?,tex i Mellanöstern.
Låter lite scary men om man har bra referenser osv. Prisskillnaden är ju enorm.
Tankar och reflektioner, tack
Jag har vänner som gjort och både fått bra och mindre bra resultat... själv hittade jag en salong för smartlipo... efter en stor research tyckte jag Dr Chaiben verkade bäst, fin hemsida, tydlig information om ingreppet och cv.

han svarade på alla mina frågor o funderingar via mail och verkade engagerad
0ag hade i stort sett bestämt mig för honom, han bad mig maila bilder så jag kunde få en mer exakt konsultation men sen så han svarade aldrig mer på mina mail :S Märkligt

så nu står jag här med pengar utan kirurg.... försöker hitta en ny nu.

Gammal 2011-02-28, 12:15   #68 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Min fru gjorde en smartlipo över ganska stora ytor av kroppen i Damaskus.
Mycket bra pris, Läkaren kommer till Malmö i sommar för seminarium så det är ju inga "scammers" det rör sig om utan seriösa kliniker.

Gammal 2011-03-02, 13:37   #69 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Clinic Estetic

Jag skall strax genomföra en smartlipo hos Clinic Estetic, skall göra hela magen samt sidorna.
Jag var på konsultation först i sthlm hos en annan läkare för att få lite mer info om själva ingreppet osv samt att jag sedan skickade in bilder till Clinic Estetic och fick snabbt och bra svar samt att vi även pratades vid på telefon.

Väger 80 kg och har ett midjemått på 87 cm, är rätt atletiskt byggd men vill få bort det sista kring magen som träningen och kosten inte rår på, under mina 39 år vill jag inte göra avkall på allt som är gott;-)....och som ni kanske redan gissat baserat på midjemåttet, jag är för ovanlighetens skull? en kille på detta forum.

Kommer att posta mina erfarenheter under denna tråden om någon är intresserad.

Gammal 2011-03-02, 14:10   #70 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Clinic Estetic continues.....

fortsättning från ovan.....visst var kostnaden av faktor, fick ett pris i Sthlm på 80-90.000 vilket jag tyckte var alldeles för mycket för övre och undre delen av magen samt love handles.

Till priset för Clinic Estic får man räkna in flyg, vilket iofs går att få för runt 1000, jag hittade dock inget under 2000 som passade mig, samt taxi för ca 700 ToR från flygplatsen men total kostnaden är fortfarande 40.000 lägre vilket är rätt mycket pengar

Jag har även köpt en unisex gördel från marenagroup.com "12 inch abdominal binder with split panels" för 60€ i en butik i Helsingfors. Funderade på att köpa två, vilket jag redan ångrar att jag inte gjorde då man som kille inte har direkt många alternativ hemma på Lindex osv

Nu återstår "bara" ingreppet......

Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies