|
|||||||
| Fettsugning Kroppsskulptering genom fettsugning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej jag e snart 15 och jag tycker att jag borde göra fettsuggning för att jag är jättetjock. (175 cm och väger ungefär 80+)
Dom flesta tycker att jag intew borde göra det eftersom jag har ehm fin kropp enligt dom, men jag vill inte kallas för tjockis ändå om det är på skoj. Vad tycker ni jag borde göra förrutom banta,fasta,promenad,springa,äta mindre o.s.v för allt det där funkar inte på mig. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Om du är 15 år så skall du absolut inte göra någon fettsugning! Försök istället få in lite träning i vardagen och tänk på vad du stoppar i dig så kommer du garanterat gå ner i vikt!
Träning behöver inte innebära att du nöter i ett löpspår tills du får blodsmak i munnen, köp en bra ljudbok, lägg in den i en mp3-spelare och ut och gå 45 min - 1 timme per dag så kommer du snart se resultat! Dessutom kommer din självkänsla boosta! Lycka till!! /Mattias |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
gör ingen fettsugning!! Du har ju inte ens vuxit klart ännu... vänta istället några år ca 5 år... då har du vuxit klart i kroppen, man växer ju tills man är 20 år. sen kan du ta ställning till att göra det... utan ut och gå länge ta med dig en kompis så är det lättare att gå länge, simma, åk skidor mm, Hoppas du kan må bra med dig själv utan operation!! Lycka Till! |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.

Linjär visning