Gammal 2010-06-23, 00:32   #11 (permalink)
Elisabeth
Gäst
No Avatar

Smile Body Tite

Jag gjorde en Body Tite fettsugning in New Jersey i USA; hos Dr. Steven Davis som var med på "The Doctors" och visade ingreppet.
Han måste vara den duktigaste läkaren någonsin inom detta område; resultaten är otroliga...Det har gått lite mer än en månad nu; är fortfarande öm på vissa ställen men det ser helt perfekt ut...han skulpterar verkligen kroppen till det yttersta. Jag fick tagit bort ca 2 liter på mina "love handles" och baksida lår...och nu är allt i perfekt symmetri.
Kan verkligen rekommendera detta ingrepp då det är den allra bästa metoden för fettsugning och speciellt min superduktiga läkare.

Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 21:46   #12 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Missnöjd

Gjorde Bodytite på Art clinic i uppsala och är allt annat än nöjd med resultatet. Det var cirka 4-5 månader sedan och magen är ojämn, knölig och dessutom ossymetrisk. Det var det sämsta jag kunde ha gjort. Lockades att komma på konsultation då jag trodde att de hade smartlipo (på hemsidan skriver dem att dem har det! ). När jag väl träffade doktorn så började han prata om Body Tite och att det är en mycket bättre behandling etc etc. Jag gick på det. Min väninna hade gjort smartlipo tidigare med jättesnyggt resultat. Jag ångrar att jag inte följde hennes råd! Pratat med andra kirurger om detta och alla tycker att body tite är en oprövad och tveksam metod. Ett råd till er där ute är att läsa mycket om denna metod innan ni bestämmer er. Jag ångar att jag inte gjorde detta.

Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 10:05   #13 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile BodyTite Art Clinic Gbg

Jag gjorde en bodytite på art clinic i göteborg i feb 2010 men en komplettering i feb 2011 av insida lår. Just nu har jag köpt till en LPG (Bindvävsmassage) för att få ett bättre resultat. Jag är redan super nöjd fast huden kring det behandlade området är ojämt. Jag tror det kan bli lite bättre när jag har gjort mina 6 behandlingar med LPG men dock inte perfekt. Å andra sidan hade jag inga förväntningar på att området skulle blir helt slätt och perfekt. Personligen tror jag det är en omöjlighet att få ett behandlat område HELT slätt!

Jag fick utan problem konstansfritt en kompletterade traditionell fettsugning ett år senare då jag tyckte att det forf fanns fett kvar på det beh omr. Alla har haft ett super bemötande på kliniken å jag e overtygad om att OM jag ska göra något mera i framtiden så kommer det vara på Art Clinic i gbg.

Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 11:38   #14 (permalink)
Pernilla75
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jen Visa inlägg
Hej. Det är nu 3 månader sen jag gjorde mitt ingrepp på Art Clinic hos Dr Peter Zachrisson. Alla upplever vi olika situationer olika men jag kan bara utgå ifrån hur jag har uppfattat hela ingreppet/bemötandet/läkningen. Jag är supernöjd! Verkligen jättenöjd med alla punkter. Bemötandet har varit suveränt men jag har inte haft några komplikationer så... Hela operationen + 6st LPG kostade 43000kr. LPG är bindvävsmassage som jag har fått en gång i veckan med start efter 1 månad efter o.p. Den ska snabba på läkningen, mjuka upp förhårdnader och få igång blodcirkulationen. Enligt mig är det värt varenda krona och äntligen kan jag ha jeans på mig utan att magen väller över Jag hade gördel på mig 5 veckor dag och natt och tyckte det var helt okej, kändes skönt med ett stöd för magen. Sen hade jag gördeln 5 veckor på dagen. Sista veckorna ville jag bara ta av mig den och ändrade från att bära den på dagen till natten. Resultatet är än så länge 4st pyttesmå ärr, nästintill obefintliga vid bikinilinjen - mycket smalare mage och betydligt mindre "handtag" på sidan. Lite ojämn fortfarande i huden och har inte fått tillbaka all känsel på ett litet område på vänster sida men det är endast 3 månader sen jag gjorde operationen och det är först efter 1 år man kan se slutresultat. Jag är redan sååå otroligt nöjd och min mage kommer bli ännu finare när den är färdigläkt. Har Ni några frågor så hör av Er. Mvh Jen
Jag var på konsultation hos Peter Zachrisson idag. Allt kändes väldigt bra, speciellt när han sa att han tyckte jag var fin ändå och egentligen inte behövde göra operationen. Men det är ju inte för någon annan jag vill göra den utan för mig. Skönt och höra att du är så nöjd, det gör det lite lättare att ta det sista steget och faktiskt boka in operationsdag.

Svara med citat
Gammal 2011-10-30, 20:51   #15 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Funderar på att göra bodytite

Vem gick du till så jag inte gör om samma missatag

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Gjorde Bodytite på Art clinic i uppsala och är allt annat än nöjd med resultatet. Det var cirka 4-5 månader sedan och magen är ojämn, knölig och dessutom ossymetrisk. Det var det sämsta jag kunde ha gjort. Lockades att komma på konsultation då jag trodde att de hade smartlipo (på hemsidan skriver dem att dem har det! ). När jag väl träffade doktorn så började han prata om Body Tite och att det är en mycket bättre behandling etc etc. Jag gick på det. Min väninna hade gjort smartlipo tidigare med jättesnyggt resultat. Jag ångrar att jag inte följde hennes råd! Pratat med andra kirurger om detta och alla tycker att body tite är en oprövad och tveksam metod. Ett råd till er där ute är att läsa mycket om denna metod innan ni bestämmer er. Jag ångar att jag inte gjorde detta.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies