Gammal 2009-11-27, 22:05   #1 (permalink)
Jen
Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2009
Question Body Tite Art Clinic

Hej

Jag ska göra en fettsugning m. kombinerad Body Tite(mage) på Art Clinic i Göteborg. Jag undrar om någon gjort något liknande och vill dela med sig av sina erfarenheter? Positivt och negativt, före o efter? Resultat? Tack på förhand!

Mvh Jen

Jen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-08, 00:49   #2 (permalink)
tulpanen_88
Gäst
No Avatar

Standard hur blev det??

Hejsan!

Har du gjort din Body tite än i göteborg?? Snälla berätta vad du tyckte i så fall, om det är värt pengarna, såg du nån förbättring. Mycket ont?? Ja allt sånt ^^

Funderar också på att göra Body tite på Art Clinik i göteborg

Du får gärna maila också
Tulpanen_88@yahoo.se

Svara med citat
Gammal 2010-01-08, 22:20   #3 (permalink)
Jen
Member
No Avatar

Standard

Hej Tulpanen

Jag har fortfarande inte gjort någon operation men det blir i slutet på denna månaden(jan). Jag återkommer med info efter op. /Jen
Jen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 13:54   #4 (permalink)
Jen
Member
No Avatar

Standard

Hej igen. Nu har jag gjort min operation men det är endast 3dagar sen så jag kan inte svara på alla frågor. Hade ganska ont direkt efter operationen, en brännande känsla i magen men inget som man inte klarade av. För varje dag som har gått har det blivit bättre och jag tycker inte jag har så mycket ont längre, mest när jag spänner magmusklerna(när jag ska från sittande till resande eller tvärtom.) Annars är jag svullen, lite blå och har inget känsel på några ställen på magen men det är inga konstigheter utan allt sånt ska försvinna efter ett tag. Har varit ledig denna veckan men ska tillbaka till jobbet på måndag. Maila gärna om Ni har några frågor så ska jag föröska svara så gott det går. /Jen
Jen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 15:00   #5 (permalink)
mms
Gäst
No Avatar

Standard

Va bra att allt gått som det ska! Hur mycket fett tog du bort?

Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 16:55   #6 (permalink)
Jen
Member
No Avatar

Standard

Jag tog bort 1,6 liter på magen och "kärlekshandtagen"
Jen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 21:50   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Hej, undrar bara hur mycket operationen kostar och hur är det nu`? är det värt att göra det?

Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 15:14   #8 (permalink)
Jen
Member
No Avatar

Standard

Hej. Det är nu 3 månader sen jag gjorde mitt ingrepp på Art Clinic hos Dr Peter Zachrisson. Alla upplever vi olika situationer olika men jag kan bara utgå ifrån hur jag har uppfattat hela ingreppet/bemötandet/läkningen. Jag är supernöjd! Verkligen jättenöjd med alla punkter. Bemötandet har varit suveränt men jag har inte haft några komplikationer så... Hela operationen + 6st LPG kostade 43000kr. LPG är bindvävsmassage som jag har fått en gång i veckan med start efter 1 månad efter o.p. Den ska snabba på läkningen, mjuka upp förhårdnader och få igång blodcirkulationen. Enligt mig är det värt varenda krona och äntligen kan jag ha jeans på mig utan att magen väller över Jag hade gördel på mig 5 veckor dag och natt och tyckte det var helt okej, kändes skönt med ett stöd för magen. Sen hade jag gördeln 5 veckor på dagen. Sista veckorna ville jag bara ta av mig den och ändrade från att bära den på dagen till natten. Resultatet är än så länge 4st pyttesmå ärr, nästintill obefintliga vid bikinilinjen - mycket smalare mage och betydligt mindre "handtag" på sidan. Lite ojämn fortfarande i huden och har inte fått tillbaka all känsel på ett litet område på vänster sida men det är endast 3 månader sen jag gjorde operationen och det är först efter 1 år man kan se slutresultat. Jag är redan sååå otroligt nöjd och min mage kommer bli ännu finare när den är färdigläkt. Har Ni några frågor så hör av Er. Mvh Jen
Jen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-05-13, 21:33   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question Body Tite för utsida lår och insida lår?

Någon som testat Body Tite för utsida lår och insida lår? Jag tänker fettsuga dessa områden och undrar över hur man hittar bästa resultat, traditionell fettsugning eller Bodytite?

Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 12:46   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question Bodytite för in och utsida lår

Jag undrar också! Om någon har gjort det/känner någon som gjort det, snälla dela med er. Fundera själv på att göra låren med bodytite. Mvh

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies