Gammal 2007-10-14, 08:29   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard När ser man resultatet???

Hej alla!
I torsdags fettsög jag min haka och min käklinje för att få en mer markerad käklinje samt för att ta bort min dubbelhaka. Idag är det söndag och när jag tar bort mitt stödförband tycker jag inte att jag ser nån skillnad alls!!! Hur lång tid tar det innnan man ser reslutatet? För även fast jag är svullen och blå så borde man väl se nån skillnad? Nån som vet eller har erfarenhet? Tack på förhand!

Svara med citat
Gammal 2007-10-16, 15:36   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Lightbulb Lugn och fin!

Du kommer att vara svullen i ett antal veckor och då kommer du inte kunna se så mycket eller inget alls beroende på svullnadsgraden. Sltresultatet kan ta 3-6 månader att kunna utläsa...

Svara med citat
Gammal 2007-11-09, 14:59   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Hur mycket kostade det du gjorde? Är nemlingen oxå intresserad av att göra samma behandling...

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej alla!
I torsdags fettsög jag min haka och min käklinje för att få en mer markerad käklinje samt för att ta bort min dubbelhaka. Idag är det söndag och när jag tar bort mitt stödförband tycker jag inte att jag ser nån skillnad alls!!! Hur lång tid tar det innnan man ser reslutatet? För även fast jag är svullen och blå så borde man väl se nån skillnad? Nån som vet eller har erfarenhet? Tack på förhand!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies