|
|||||||
| Förminskning av bröstvårtor Förminskning av förstorade bröstvårtor |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Jag har en fråga kring att operera bröstvårtorna, jag har aningen tubulära bröst och stor vårtgård, då mina bröstvårtor är styva ser mina bröst mindre tubulära ut och jag är nöjd med dess utseende, tyvärr så är dem ju inte alltid styva och ofta stora och ser svullna ut, då syns nästan inte mina bröstvårtor. Vad kan jag göra åt detta och hur går det till? kan man operera så att bröstvårtorna ser mer styva ut hela tiden? och vad skulle detta kosta? Tacksam för svar! |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
De alternativ som står till förfogande såvitt jag känner till är bröstvårtförstoring genom injektion eller implantat, alternativt en vårtgårdförminskning som ju för bröstvårtan att framstå som betydligt större. (Allting handlar ju om proportioner snarare en faktiskt storlek inom Estetisk kirurgi). Hoppas detta kan hjälpa dig något och lycka till vad du än väljer! Kram Amanda |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Apr 2008
|
Nu förstår jag inte riktigt, går det att förminska vårtgården men det ser ändå större ut efteråt?
Jag är ute efter att förminska vårtgården och vill gärna ha hjälp med detta, finns det nån klinik lr länk som någon kan hjälpa till med? mvh |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
jag har ett liknande problem. jag är väldigt missnöjd med min form på bröstvårtan. tycker den är för stor. ser nästan ut som att man har en tutte på en tutte. jag har funderat länge på att göra något åt saken. mår väldigt dåligt över det och har svårt att visa mina bröst för min pojkvän. vill gärna göra något åt det och undrar om det finns någon typ av operation man kan göra och vart man bör vända sig .
Mvh Natalie |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har samma problem som Natalie ovan. (Spännande att jag också heter det). Men precis som hon säger ser det nästan ut som att man har en tutte på en tutte och jag har alltid mått dåligt över det. Finns det någon som vet om det över huvud taget går att göra något konkret åt det?
Nathalie |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:55.

Linjär visning