|
|||||||
| Hakplastik Kirurgisk förändring av hakans form och storlek (med implantat). |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Mar 2010
|
Hej,
Jag vet ingenting om lagar, det är väl minst 18 tror jag innan man kan göra dom flesta saker? Du är bara 15, vad jag vet ska du inte operera dej nu av *flera* anledningar. För det första, ditt ansikte har inte växt klart, vet inte om skillnaden för män och kvinnor men det är väl efter 18 års ålder man har sin "vuxna" ansiktsform tror jag, kanske yngre för kvinnor... Plus att om du stör dej på din haka eller andra detaljer i ditt asikte kanske du ändrar attityd till dom senare när du vuxit klart? Jag vet inte om du verkligen behöver ett hakimplantat, men du kanske skulle inse senare att din haka passar dej. Men om du fortfarande känner samma sak (och att du inte liksom "inbillar" dej att din haka ser konstig ut eller nåt sånt) även när du blivit vuxen, då tycker jag att du kan unna dej en operation. Det billigaste priset jag sett är 18000, sen kan det gå upp till 25000+ kr. Det finns också något som kallas "fillers", man sprutar in någonting i hakan med en spruta som får den att bli större, men detta är tillfälligt och man måste göra om det typ vart halvår tror jag...dock billigare. Men för ett fast resultat är implantat bäst helt klart! Hoppas jag vart till hjälp, ha det bra! Och du, läs på noga, även om risker och sånt, det är viktigt! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:53.

Linjär visning