|
|||||||
| Indragna bröstvårtor Behandling av indragna/inåtvända bröstvårtor. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Hej!
Jag tog ut mina implantat för ca 4 veckor sen. Min första läkare i Belgien som satte in implantaten valde att göra snitten rakt över bröstvårtorna. Jag blev väldig nöjd, man kunde inte se några ärr. Tyvärr så har jag haft oturen att ena implantatet sprack och jag har gått med det i flera år för inga läkare lyssnade på mig. Nu i våras syntes det VÄLDIGT tydligt att allt har runnit ut och jag valde att ta ut dem helt och hållet. Läkaren som tog ut implantaten valde att gå in genom samma snitt där jag hade lagt in dem. Problemet är att pga snitten. Vet inte om han har sytt ihop för mkt av huden. Så viker sig bröstvårtorna inåt och nedåt. Ser inte allt fint ut. Är det någon som känner till detta? Kan man fixa till det? Jag skall själv ringa min läkare i veckan om prata om det. Ville bara se om det var någon med erfarenhet av detta. Tacksam för svar
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| bröstvårtor | Oregistrerad användare | Förminskning av bröstvårtor | 6 | 2010-04-25 12:18 |
| bröstförstoring och op av inåtstående bröstvårtor | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 1 | 2007-10-23 18:35 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:04.

Linjär visning