|
|||||||
| Kroppsskulptering med Macrolane Forum för diskussion om förstoring av bröst, stuss, vader, penis eller andra områden genom injektioner av vävnadsfillern Macrolane... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Har under ett tag funderat på att skaffa lite mer omkrets på penis och såg att det gick att genomföra med Macrolane. Detta skall inte ge ett permanent resultat men skall vara förhållandevis säkert. Jag har två korta frågot kring detta: Är det någon därute som genomfört ingreppet? Isof, hur blev resultatet, "konsistensen" och ökningen i omkrets, både i slakt och erigerat tillstånd. Tack /Mille |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Såg att du var nyfiken på att göra macrolane i penisen.
Jag har gjort det på Adam & Eva kliniken och resultat blev allt annat än bra, penisen blev knölig då medlet klumpade sig direkt, sedan har allt medel samlats i klumparna så den är inte mkt större nu än förr. Smärtan i knölarna är heller inte kul. Kunde jag backa tillbaka hade jag gjort det och inte gjort detta alls! Kanske hade jag bara en dålig klinik, ska du göra detta trotts allt så gå till akademikliniken. |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Är också väldigt nyfiken på detta, kom igen nu gubbs ge oss svar. Hur mycket tjockare kan man göra penis med Macrolane? eller är det alltid ett visst lager man lägger in eller får man välja själv? Gör det ont? var är nackdelarna förutom att det kan klumpa sig som oregistrerad användare beskrev?
Uppskattar svar |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:09.

Linjär visning