Gammal 2009-08-03, 21:46   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Vill förstora läpparna.

Jag funderar på att göra en läppförstoring, men jag är osäker. Vill inte att det ser ut som en anknäbb, utan att läpparna blir mer fylliga "uppåt", inte utåt som om man plutade med dem.
Jag antar att det beror på vilket sätt man opererar dem på hur det blir.
Är det någon som vet vad som är bäst om man bara vill öka på volymen och inte plutet?

Svara med citat
Gammal 2009-09-26, 00:22   #2 (permalink)
Perfektionista
Gäst
No Avatar

Standard

Ett alternativ är ju att tatuera en ny läppkontur om du bara vill ha fyllighet uppåt.

Svara med citat
Gammal 2009-12-20, 23:18   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard läppförsoring

Hej
Jag har fyllt läppar med Restylan och alla andra filler i 5 år nu och funderar på att göra en permanent operation.
Någon som har tips
Leyla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-06-23, 08:56   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2010
Standard

Hej, jag har samma tanke, Vill förstora överläppen istället för att hålla på att fylla på den, tror att de blir mycket mer ekonomiskt i längden.
Om ni är intresserade om hur ett bra reslutat är så googla Carolina gynning gamla bilder och nyare bilder, hon har gjort något med överläppen, tror inte det är resylane tror hon har opererat den.
Vill ha samma resultat som henne. Någon som vet vad hon kan ha tänka sig gjort?
Lily är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 09:33   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Restylan är det ett medel som man injicerar in i läpparna eller, hur går själva behandligen till????

Svara med citat
Gammal 2011-01-22, 21:39   #6 (permalink)
Blomma
Gäst
No Avatar

Thumbs up Stylag läppförstorning

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Restylan är det ett medel som man injicerar in i läpparna eller, hur går själva behandligen till????
Hej !

Jag har förstorat läpparna och de ser mycket natuliga ut och inte alls som ankläppar jag fick bedövningsmedel först och det gick jätte bra. Jag gjorde bah. för 2 mån. sedan med Stylag lip för bara 2300:- efter rabatt på en slaong på Gullmarsplan ( salong saxin ) och är väldigt nöjd med resultatet och kommer att fylla på argarynkor till nästa månad. Det verkar att Stylage är den bästa och nyaste filler i marknade. Du kan läsa allt om Stylage på www.Stylage.se och www.salongsaxin.se

Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 18:10   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blomma Visa inlägg
Hej !

Jag har förstorat läpparna och de ser mycket natuliga ut och inte alls som ankläppar jag fick bedövningsmedel först och det gick jätte bra. Jag gjorde bah. för 2 mån. sedan med Stylag lip för bara 2300:- efter rabatt på en slaong på Gullmarsplan ( salong saxin ) och är väldigt nöjd med resultatet och kommer att fylla på argarynkor till nästa månad. Det verkar att Stylage är den bästa och nyaste filler i marknade. Du kan läsa allt om Stylage på www.Stylage.se och www.salongsaxin.se
Jag vet att det var ett tag sedan du detta. Men jag undrar, är det permanent? det verkar som det men man vet aldrig :P 2300:- är väldigt billigt för en permanent, så det är därför jag undrar.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies