|
|||||||
| Läppförstoring Förstoring av läpparna genom implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag funderar på att göra en läppförstoring, men jag är osäker. Vill inte att det ser ut som en anknäbb, utan att läpparna blir mer fylliga "uppåt", inte utåt som om man plutade med dem.
Jag antar att det beror på vilket sätt man opererar dem på hur det blir. Är det någon som vet vad som är bäst om man bara vill öka på volymen och inte plutet? |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jun 2010
|
Hej, jag har samma tanke, Vill förstora överläppen istället för att hålla på att fylla på den, tror att de blir mycket mer ekonomiskt i längden.
Om ni är intresserade om hur ett bra reslutat är så googla Carolina gynning gamla bilder och nyare bilder, hon har gjort något med överläppen, tror inte det är resylane tror hon har opererat den. Vill ha samma resultat som henne. Någon som vet vad hon kan ha tänka sig gjort? |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag har förstorat läpparna och de ser mycket natuliga ut och inte alls som ankläppar jag fick bedövningsmedel först och det gick jätte bra. Jag gjorde bah. för 2 mån. sedan med Stylag lip för bara 2300:- efter rabatt på en slaong på Gullmarsplan ( salong saxin ) och är väldigt nöjd med resultatet och kommer att fylla på argarynkor till nästa månad. Det verkar att Stylage är den bästa och nyaste filler i marknade. Du kan läsa allt om Stylage på www.Stylage.se och www.salongsaxin.se |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:13.

Linjär visning