|
|||||||
| Läppförstoring Förstoring av läpparna genom implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2009
|
Hej
Jag vill inte göra någon läppförstoring utan tvärtom, göra läpparna mindre. Men jag har fått svar ifrån 2 kliniker, en är ifrån Akademikliniken, och de säger att de kan göra det. Det andra är ifrån en mer lokal klinik, Östersjökliniken. Men de säger att det kan se operrerat ut och vill därför inte göra det. Jag blir därmed lite fundersam, Akademikliniken verka ju vara en större klinik och ger vid första anblick ett mer seriöst intryck, så kan det bero på att de bara är skickligare eller är detta ett ingrep man verkligen bör låta bli? Jag vill verkligen få mina läppar mindre, det är något jag har velat i hela mitt liv, men jag vill ju inte att det ska se ännu värre ut efter operationen. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2009
|
Jag fundera även på att göra mina haka större, men jag stör mej på alla dessa förre och efter bilder. För även om man håller för hakpartiet, så ser de alltid mycket bättre ut på efter bilderna, de har mörkare och finare hy, och vad har det med hakoperationen att göra? Det ger ett så oseriöst intryck då de försöker manipluera bilderna jämt bara för förstärka skillnaderna.
Men alla gör ju det, så alla är lika oseriösa på den biten. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.

Linjär visning