|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Hej, jag var på konsultation hos Dr.Richard Rylander och han verkade vara lite okunnig men jag bokade ändå tid till den 10:e februari. Han tog bild och visade hur ungefär det skulle se ut. Jag ville ha mindre än så som han visade men han sa att han inte kunde förminska mer än så. Jag är väldigt tveksam nu, har visat bilden till många och alla tycker att det inte är så stor skillnad. Vet inte nu om jag ska avboka eller övertyga honom om att han ska göra mindre än så. Men om du nu har gjort operationen kan inte du berätta hur det gick och blev du nöjd med resultatet? SNÄLLA SVAAARA FÅR ÅNGEST NU, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA.
|
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Gäst
|
Skönt att höra att allt gått bra för dig.
Själv är jag inne på tredje månaden nu sedan operation. Jag var nog inte så svullen från början, för jag tycker inte det är så stor skillnad på mig.Men jag tänkte på Tina som bokade tid till den 10 februari. Undrar hur det gick för henne, om hon valde att genomgå operationen. |
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
iaf så var jag ju som sagt hos Richard för ett tag sedan och nu har jag bokat operation till i slutet av maj ![]() Men hittar inte så mkt info om honom... Så tänkte kolla om du vill dela med dig av dina erfarenheter?Visst gjorde du näsop hos honom? har allt läkt ordentligt, hur var dom på kliniken? |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har varit på konsultation hos richard, men jag vet inte riktigt vilken uppfattning jag fick om honom. Kliniken kändes sisådär, allt var kontantbetalning(?) kändes liiite shady. Men Richard var väldigt..kunnig inom sin sak, känner mig dock fortfarande tveksam pga hela min upplevelse..
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Oct 2010
|
Sent svar men bättre än aldrig hoppas jag! Jag har varit på sista återbesöket hos Richard nu. Kommer behöva åka dit igen , näsan är fortfrande svullen (inget märkbart för vanliga människor ) och min ena näsborre är mindre än den andra (eventuellt att vi får fixa det) . Fått en ytterst liten broskbildning på näsryggen som vi ska se ifall jag vill ta bort men ska återkomma till honom i feb/mars när det gått exakt ett år . Tycker Richard gjort ett bra jobb men man blir aldrig riktigt nöjd med sig själv =-) !
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| lidingökliniken, näsoperation, richard rylander |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Richard Rylander - några synpunkter? | Gynekomasti | Manlig bröstreduktion (Gynekomasti) | 3 | 2009-02-09 16:44 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:15.

Själv är jag inne på tredje månaden nu sedan operation. Jag var nog inte så svullen från början, för jag tycker inte det är så stor skillnad på mig.

Linjär visning