Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-01-23, 22:38   #11 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2011
Standard Snälla svara!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkbaby Visa inlägg
Jag har bokat in en konsultationstid hos Dr.Richard Rylander på Lidingökliniken .Kollade även upp honom och enligt HSAN har han inga anmärkningar . Däremot hittar jag knappt någon info om näsop han gjort !Är det någon som har efarenhet av honom ?Tar tacksamt emot allas tips och råd även gällande andra kirurger och kliniker .

Hej, jag var på konsultation hos Dr.Richard Rylander och han verkade vara lite okunnig men jag bokade ändå tid till den 10:e februari. Han tog bild och visade hur ungefär det skulle se ut. Jag ville ha mindre än så som han visade men han sa att han inte kunde förminska mer än så. Jag är väldigt tveksam nu, har visat bilden till många och alla tycker att det inte är så stor skillnad. Vet inte nu om jag ska avboka eller övertyga honom om att han ska göra mindre än så.
Men om du nu har gjort operationen kan inte du berätta hur det gick och blev du nöjd med resultatet? SNÄLLA SVAAARA FÅR ÅNGEST NU, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA.

Tina är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 11:23   #12 (permalink)
JLR
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tina Visa inlägg
Hej, jag var på konsultation hos Dr.Richard Rylander och han verkade vara lite okunnig men jag bokade ändå tid till den 10:e februari. Han tog bild och visade hur ungefär det skulle se ut. Jag ville ha mindre än så som han visade men han sa att han inte kunde förminska mer än så. Jag är väldigt tveksam nu, har visat bilden till många och alla tycker att det inte är så stor skillnad. Vet inte nu om jag ska avboka eller övertyga honom om att han ska göra mindre än så.
Men om du nu har gjort operationen kan inte du berätta hur det gick och blev du nöjd med resultatet? SNÄLLA SVAAARA FÅR ÅNGEST NU, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA.
Om du inte känner dig till hundra procent säker, så AVBOKA! Det finns många fler kirurger där ute. Själv åkte jag 30 mil för att komma till den kirurg jag ville ha. Många gör nog så att de bara tar den som är närmast. Om det är något som inte känns rätt så ska du hellre se dig om efter en annan. Om det inte skulle gå som du önskar kommer du verkligen att ångra dig. Och en näsoperation är inte så rolig att man vill göra den flera gånger.

Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:18   #13 (permalink)
JLR
Gäst
No Avatar

Standard

Hur gick det? Genomgick du operationen?

Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 08:29   #14 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2010
Standard Klart

Japp min op e klar . tog bort gipset nu i torsdags så jag är rejält svullen men det ser ändå ok ut ! Allt har gått bra=)
Pinkbaby är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 20:43   #15 (permalink)
JLR
Gäst
No Avatar

Standard

Skönt att höra att allt gått bra för dig. Själv är jag inne på tredje månaden nu sedan operation. Jag var nog inte så svullen från början, för jag tycker inte det är så stor skillnad på mig.

Men jag tänkte på Tina som bokade tid till den 10 februari. Undrar hur det gick för henne, om hon valde att genomgå operationen.

Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 20:59   #16 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JLR Visa inlägg
Hur gick det? Genomgick du operationen?
Förlåt för mitt otroligt sena svar.
Men valde att avboka tiden eftersom jag var så osäker på Richard. Har funderingar på att göra det i Iran men det är än så länge oklart.
Tina är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 07:56   #17 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Näsop. hos Richard i maj!!!

Citat:
Jag har bokat in en konsultationstid hos Dr.Richard Rylander på Lidingökliniken .Kollade även upp honom och enligt HSAN har han inga anmärkningar . Däremot hittar jag knappt någon info om näsop han gjort !Är det någon som har efarenhet av honom ?Tar tacksamt emot allas tips och råd även gällande andra kirurger och kliniker .
Hej! Jag har varit på konsultation för näsoperation hos Richard Rylander för ungefär en månad sen. Jag har velat op. näsan i flera år nu och har även tidigare varit på konsultation hos Lars Böhlander i Örebro, men valde att inte genomföra operation med Lars eftersom han var jätteskum och vägrade ta bilder på min näsa eller rita vilken form/strl han kunde göra min näsa till.
iaf så var jag ju som sagt hos Richard för ett tag sedan och nu har jag bokat operation till i slutet av maj Men hittar inte så mkt info om honom... Så tänkte kolla om du vill dela med dig av dina erfarenheter?
Visst gjorde du näsop hos honom? har allt läkt ordentligt, hur var dom på kliniken?

Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 08:24   #18 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard konsultation

Jag har varit på konsultation hos richard, men jag vet inte riktigt vilken uppfattning jag fick om honom. Kliniken kändes sisådär, allt var kontantbetalning(?) kändes liiite shady. Men Richard var väldigt..kunnig inom sin sak, känner mig dock fortfarande tveksam pga hela min upplevelse..

Svara med citat
Gammal 2011-10-31, 10:07   #19 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2010
Standard Bättre sent än aldrig

Sent svar men bättre än aldrig hoppas jag! Jag har varit på sista återbesöket hos Richard nu. Kommer behöva åka dit igen , näsan är fortfrande svullen (inget märkbart för vanliga människor ) och min ena näsborre är mindre än den andra (eventuellt att vi får fixa det) . Fått en ytterst liten broskbildning på näsryggen som vi ska se ifall jag vill ta bort men ska återkomma till honom i feb/mars när det gått exakt ett år . Tycker Richard gjort ett bra jobb men man blir aldrig riktigt nöjd med sig själv =-) !
Pinkbaby är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 02:02   #20 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2011
Question Nöjd?

Citat:
Sent svar men bättre än aldrig hoppas jag! Jag har varit på sista återbesöket hos Richard nu. Kommer behöva åka dit igen , näsan är fortfrande svullen (inget märkbart för vanliga människor ) och min ena näsborre är mindre än den andra (eventuellt att vi får fixa det) . Fått en ytterst liten broskbildning på näsryggen som vi ska se ifall jag vill ta bort men ska återkomma till honom i feb/mars när det gått exakt ett år . Tycker Richard gjort ett bra jobb men man blir aldrig riktigt nöjd med sig själv =-) !
Är du nöjd med näsan nu när det gått en tid?
cocos är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
lidingökliniken, näsoperation, richard rylander

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies