Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare
Tycker det är misstänksamt att jag skickar ett mail till Almond där jag ber henne skicka en bild på hennes näsa(såklart sudda bort ansiktet i övrigt). Hur kan detta ens vara ett problem??? Man är ju fortfarande mer än anonym. Sedan två dagar senare efter mitt mail skriver du Ally ett inlägg där du berättar hur du haft mail kontakt med Almond en längre tid och fått se bilder etc etc. Kuslig timing. Allt det här känns som en välarbetad svartmålning mot kirurgen i fråga. Jag skulle dock vara tyst om jag fick se en bild. Men eftersom hon vägrar visa bild blir man ju väldigt misstänksam till att denna misslyckade operation verkligen har inträffat!
Jag skulle skämmas ihjäl om detta operationen faktiskt har inträffat, men det går ju inte att få några konkreta bevis.
Ang Artnose. Tycker jag att det finns många konstiga inlägg på nätet där artnose dyker upp från ingenstans. Jag menar dom etablera sig inte ens förrän 2009.
|
Men du kan väl gå och operera dig hos honom om du nu inte tror på det. Testa och se vet jag

kul att du hittat någon som du tycker verkar bra. Gå på din känsla och skicka bild till oss andra när du gjort op

lycka till