Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2012-01-27, 13:44   #81 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2010
Exclamation Till moderator - lås tråd!

Den här tråden börjar se för skräpig ut, vore tacksam om någon moderator på forumet kunde åta sig att låsa den för gott!

Mvh Almond

almond är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 01:53   #82 (permalink)
Lill
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Tycker det är misstänksamt att jag skickar ett mail till Almond där jag ber henne skicka en bild på hennes näsa(såklart sudda bort ansiktet i övrigt). Hur kan detta ens vara ett problem??? Man är ju fortfarande mer än anonym. Sedan två dagar senare efter mitt mail skriver du Ally ett inlägg där du berättar hur du haft mail kontakt med Almond en längre tid och fått se bilder etc etc. Kuslig timing. Allt det här känns som en välarbetad svartmålning mot kirurgen i fråga. Jag skulle dock vara tyst om jag fick se en bild. Men eftersom hon vägrar visa bild blir man ju väldigt misstänksam till att denna misslyckade operation verkligen har inträffat!

Jag skulle skämmas ihjäl om detta operationen faktiskt har inträffat, men det går ju inte att få några konkreta bevis.

Ang Artnose. Tycker jag att det finns många konstiga inlägg på nätet där artnose dyker upp från ingenstans. Jag menar dom etablera sig inte ens förrän 2009.
Men du kan väl gå och operera dig hos honom om du nu inte tror på det. Testa och se vet jag kul att du hittat någon som du tycker verkar bra. Gå på din känsla och skicka bild till oss andra när du gjort op lycka till

Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 19:53   #83 (permalink)
Ally
Gäst
No Avatar

Standard Väck inte den björn som sover.

Inget illa ment, men det vore bra om folk som läser denna tråd slutar svara på "bildtjatarens" inlägg eftersom han tenderar att dominera tråden lite väl mycket (som du ser ovan så har TS bett moderatorn att låsa den). Det är inte heller någon god idé att be honom posta bilder här eftersom den här tråden handlar om Almonds förstörda näsa och inget annat.

//Ally

Citat:
Ursprungligen postat av Lill Visa inlägg
Men du kan väl gå och operera dig hos honom om du nu inte tror på det. Testa och se vet jag kul att du hittat någon som du tycker verkar bra. Gå på din känsla och skicka bild till oss andra när du gjort op lycka till

Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 19:00   #84 (permalink)
Member
No Avatar

Exclamation

Som sagt vore jag väldigt tacksam om tråden kunde låsas nu.
Svara med citat
Gammal 2012-02-21, 20:55   #85 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Kan du snälla säga om det var victoria kliniken som du operades på? Jag ska dit på konsulation och vill veta innan tack! Svara i tråden så fort som möjligt

Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 12:58   #86 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Hallå kan du svara eller! Jag ska snart dit så du måste svara snabbt!

Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 14:30   #87 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Hallå kan du svara eller! Jag ska snart dit så du måste svara snabbt!
Om du tar en titt bland tidigare inlägg så ser du kanske att jag inte svarar direkt i tråden på frågor ang. vilken kirurg/klinik som förstörde min näsa. Men om du registrerar dig här på forumet och skickar ett PM till mig så lovar jag att svara så fort jag kan.

Mvh Almond.
Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 23:29   #88 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Men seriöst palla skaffa ett konto bara för o få veta svaret! Du kan svara här lix va fan är ditt problem! Jag behöver svaret nu!

Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 15:19   #89 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs down

Citat:
Men seriöst palla skaffa ett konto bara för o få veta svaret! Du kan svara här lix va fan är ditt problem! Jag behöver svaret nu!
Med din attityd så kan ju glömma att någon är intresserad av att hjälpa dig överhuvudtaget.

Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 17:42   #90 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Ursäkta! Knappat så att jag pratade med dig! Lägg dig inte i sötnos

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta