|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Oct 2010
|
Jag ska göra en total näsplastik 3 feb med kirurg Richard Rylander på Lidingökliniken den 3 feb . Kommer att göra operationen under lokalbedövning+lugnande men man kommer ej att vara vaken enl kirurg. Jag ska fila ner näsbenet lite och sen smalna till tippen väldigt lite och även ta "in" tippen . Någon mer som sak opa sig på Lidingökliniken eller en annan klinik ? Eller kanske någon som har erfarenhet av liknande op ?Jag börjar bli ruskigt nervös ,skall träffa kirurgen ytterligare en gång bara för att jag ska lugna ner mig lite smått .
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Oct 2010
|
Det går ju att få full narkos också om man helldre vill det mot extrakostnad på 2500 kronor om ja inte minns fel men jag gjorde min i lokal+lugnande.
Det är läskigt det är det faktiskt ja vart skitskraj innan men det gick jättebra och alla va jättegulliga . jag somnade men man vaknar till mot slutet och då bankar dom och lite så kanske så de e lite skumt men man e väldigt borta och man minns inte nåt typ . Det var iallafall så jag upplevde det . Tog av mitt gips idag och min näsa e jättesvullen =) men det ser inte "hemskt" ut men det e stor haha ! Kram |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| missnöjda näsop varför? | Oregistrerad användare | Näsplastik | 5 | 2010-03-17 10:43 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:21.

Linjär visning