|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
Jag har länge velat operera min näsa, och har nu bestämt mig för att göra det. Jag vill ha den lite mindre och mindre rund. Jag har träffat Jonas Röjdmark och har en preliminär bokning hos honom. Mitt första intryck var att han var sakkunnig och passionerad för näsor, men det finns ju en del negativt att läsa på nätet. Så jag ville gärna få lite referenser om honom först. Har någon av er någon erfarenhet av honom? Blev ni nöjda med resultatet? En annan kandidat som jag hört mycket gott om är Leif Gylbert från Sophiahemmet, så om någon har några erfarenheter bra och dåliga skulle jag uppskatta höra dem också. Vem av dessa två är det bästa valet tycker ni? |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ambitiös tråd om min näsa och ev operation | Jens | Näsplastik | 19 | 2011-03-17 13:55 |
| Ska jag lr ska jag inte?? | Oregistrerad användare | Fettsugning | 2 | 2010-02-24 23:09 |
| Var och Vem? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-10-19 13:43 |
| Var och Vem? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-10-19 13:42 |
| Operera utomlands? | Oregistrerad användare | Manlig bröstreduktion (Gynekomasti) | 0 | 2009-03-22 09:29 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:28.

Linjär visning