|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Aug 2011
|
Hej alla!
jag tänkte dela med mig lite ur en killes synvinkel när det kommer till plastikoperationer ![]() Jag har alltid haft komplex för näsan, ända sen högstadiet. Den var stor, broskig och jag kände mig ful konstant. För ett par månader sen orkade jag inte skämmas längre och bestämde mig för att fixa den. Mina föräldrar gick med på att betala och jag var äntligen över 18. Det var sjukt pinsamt att erkänna för kompisarna och man fick stå ut med att bli kallad allt möjligt, tom anklagad för att vara gay!! Bara för att jag inte ville gå runt med en näsa som tog upp halva ansiktet! I landet där jag kommer ifrån opereras hur mkt somhelst särskilt bland tjejer verkar det vara okej , när min syster gjorde silikonbröst så var det ingen som sa något men min näsa var tydligen inte samma sak. Jag sket i vad alla sa och stod på mig ändå! Det var det BÄSTA jag någonsin har gjorrt. Min nya näsa ändrade hela ansiktet! Från att inte ens ha vågat snacka med en tjej till att tjejer kommer fram ute och frågar efter mitt nummer! ![]() Jag kan bara säga detta till alla killar (och tjejer) som funderar på att göra det - TVEKA INTE!!!!!
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| allt om min NÄSOPERATION | Oregistrerad användare H | Näsplastik | 4 | 2012-05-04 18:53 |
| min 4: operation imorgon på akademikliniken | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2011-06-28 14:41 |
| Fettsuga min rumpa | Patrik | Fettsugning | 1 | 2010-08-11 21:45 |
| Inför min konsultation | conpros | Näsplastik | 0 | 2010-04-10 08:29 |
| Min rumpa är onormal | Oregistrerad användare | Övrig kroppskirurgi | 3 | 2009-01-10 17:17 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:33.

Linjär visning