|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag är en tjej på 26 år som vill operera min näsa. Jag vill göra en så kallad total näsplastik. Min näsa är bred och har en liten bula på näsryggen + att " snibben " mellan näsborrarna är lite för lång.
Jag har läst om massa misslyckade operationer och får bara mer och mer ångest. Nu vill jag veta vart/vem jag ska låta operera mig elle vart/vem jag inte ska låta operera mig. Vänligen |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
hej på dig! Vet ej vem du ska vända dig till men skulle bestämt avråda från Victoriakliniken i allafall, eftersom jag känner folk som blivit illa behandlade där. Finns en även tjej här på forumet som skriver om hur illa de behandlade henne och förstörde henne näsa! Läs tråden det står inte rent ut att det är Charles som gjort det men det fattar man och hon förnekar det inte när folk frågat. |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Kramar! |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Aug 2011
|
Citat:
Jag ville ha en rak, snygg näsa som var mindre men ingen tjejnäsa ![]() Har aldrig gjort nån operation tidigare så man var ju halvnojig för narkosen men allt gick jättebra och jag mådde inte ens illa (som jag hört att man kan göra). Jag såg misshandlad ut i 2 dagar men sen blev det bättre ![]() Såg direkt att den var mycket mindre efter operationen men fick se näsan efter 7 dagar när jag tog av gipset och redan då var den skitsnygg fast jag var svullen! Jag säger som innan....gör det! jag kan verkligen rekommendera det...självförtroendet får ett raketlyft när man blir av med den där näsan
|
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bröstförstoringsblog - HJÄLP MIG! | Erzebeth | Bröstförstoring | 4 | 2011-05-13 09:20 |
| hjälp mig här, förslag? | Malla | Bröstförstoring | 4 | 2009-11-18 20:46 |
| Op-berättelser? Snälla skriv in de! | sazza | Bröstförstoring | 1 | 2009-02-25 19:24 |
| Hjälp mig! Känns konstigt i bröstet när jag skrattar. Vad fel? | Psyk_trams | Bröstförstoring | 3 | 2009-01-14 11:54 |
| snälla någon hjälp! | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2007-11-23 17:27 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:38.

Linjär visning