Gammal 2008-07-29, 13:02   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation Näsoperation

Hej, Det är så att jag lider väldrigt mycket av min näsas utseende,
Jag vill verkligen "fixa" detta, men problemet är att det är dyrt , och jag har inte råd att betala detta själv...så jag har hört om man går till en läkare och pratar om hur man lider av detta "problem" så kan man få låna pengar av klinken och betala tillbacka när man fått bra inkomst, Jag är 18 år och studerade så jag vore hemkst tacksam för svar, Och Jag är väldtigt säker på detta, Men samdtigt har jag hört jag är för "ung" för den sådan operation. stämmer det?

Svara med citat
Gammal 2009-01-25, 08:16   #2 (permalink)
Operation
Gäst
No Avatar

Exclamation näsoperation

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej, Det är så att jag lider väldrigt mycket av min näsas utseende,
Jag vill verkligen "fixa" detta, men problemet är att det är dyrt , och jag har inte råd att betala detta själv...så jag har hört om man går till en läkare och pratar om hur man lider av detta "problem" så kan man få låna pengar av klinken och betala tillbacka när man fått bra inkomst, Jag är 18 år och studerade så jag vore hemkst tacksam för svar, Och Jag är väldtigt säker på detta, Men samdtigt har jag hört jag är för "ung" för den sådan operation. stämmer det?
Visst stämmer det att man kan få pengar. För att få detta måste man gå till en psykolog och få det "bevisat" att man har psykologiska problem pga sin näsas utseende. Man kan då få bidrag från staten för att operera sin exempelvis näsa. Dock så är väntetiden oerhört lång och det kan dröja flera år innan du får en tid.

Svara med citat
Gammal 2009-02-20, 17:50   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question knäckt näsa

Har en tjej som har bruten näsa, är lite nyfiken på va det kan kosta hur lång tid tar det om man bestämmer sig för att hon ska göra en operation ? om man ska ge henne det som en present skulle uppskattas av henne kan ja tro då hon på pekar näsan helatiden

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies