Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-04-01, 01:50   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Standard Förminska näsborrarna

Halloj!
Är det någon som förminskat näsborrarna?
Undrar om det går överhuvudtaget..?

För jag tänkte göra näsan och har ganska långa näsborrar och ska ta bort lite brosk o så på tippen så tänkte om näsborrarna kommer se väldigt stora ut om man förminskar näsan, så det vore ju toppen om man kan göra något åt borrarna också som inte ser för konstigt ut. Annars kanske det inte ser så konstigt ut ändå men tänkte kolla om det går=)

tack på förhand!

rrockygirl är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-29, 01:28   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrockygirl Visa inlägg
Halloj!

För jag tänkte göra näsan och har ganska långa näsborrar och ska ta bort lite brosk o så på tippen så tänkte om näsborrarna kommer se väldigt stora ut om man förminskar näsan, så det vore ju toppen om man kan göra något åt borrarna också som inte ser för konstigt ut. Annars kanske det inte ser så konstigt ut ändå men tänkte kolla om det går=)

tack på förhand!
Hej Jag har exsakt samma problem! ska gå till min plastikkirurg den 4/4 det kostar 500 kr då får man rådgivning och även bilder på hur det kommer se ut. Man får även veta hur mycket operatinen kommer kosta. Jag försöker hitta bilder på nätet men de finns inte någonting som passar just in på mig

Svara med citat
Gammal 2009-05-07, 14:12   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs up Näsplastik

Hej!

Jag har gjort en näsplastik, förminskning av nästippen på Lidingökliniken och måste säga att de tom överträffade mina förväntningar. Igor Niechajev som gör näsplastikerna är otroligt professionell och realistisk. Kan varmt rekommendera!

För mig är förtroende och ett professionellt utförande det primära, men då jag även gjort andra ingrepp på annan klinik kan jag säga att Lidingökliniken dessutom ligger lägre i pris. Even better.

Svara med citat
Gammal 2009-07-17, 14:08   #4 (permalink)
Jossan
Gäst
No Avatar

Standard Jag har

Citat:
Ursprungligen postat av rrockygirl Visa inlägg
Halloj!

tack på förhand!
Hej!
Jag opererade näsan för tre dagar sedan, och tänkte likadant som du innan. Jag ville minska på min tipp, men misstänkte att näsborrarna skulle se opropertionerligt stora ut. Nämnde detta för min kirurg, som sa att han inte trodde det skulle behövas, men skulle överväga det när "allt annat" på näsan var färdigt. När jag vaknade efter min operation fick jag dock veta att han hade minskat på dem, för det såg bäst ut så. (ibland vet man bäst själv vad som ska göras...)
Så det går. Men i mitt fall var det ju nästan helt upp till min kirurg att avgöra det. Hade jag fått göra om allt hade jag nog insisterat mer på vad jag tyckte, även om det gick bra för mig nu.
/Jossan

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies