Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-10-20, 19:28   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2009
Angry två näsoperationer och fortfarande inte nöjd!

Jag har gjort två näsoperationer Hos Dr Lars Bölander i ÖREBRO.hans web www.plastikkirurgen.se

Min Näsa Va Lite Stor Och Sned. Första OP kostat mig 21000.och andra för 10 000.och jag är inte helt nöjd! med resultatet han också va inte nöjd!idag näsan e lite Mindre Men Näsbenet ser också ut att vara lite sned! Jag hade också svårt att andas genom näsan men det berodde delvis på att skiljeväggarna T.O.M idag.....så det behövs en OP till! jag tänker inte göra Det hos honom längre..

Dr Lars han Kanske är duktig men vem som helst kunde klara dena här oprationen på ett bra sätt.jag hade fel att gå hos honom två Op O Inte Nöjd.

Malko.

Senast redigerad av malko1 den 2009-10-20 klockan 19:31
malko1 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 01:37   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Man ska aldrig göra en näsoperation i sverige, utländska plastikkirurgier är duktigare på sånna eperationer. Jag känner en som gör minst 300 operationer om året. Hur många näsoperationer görs i Sverige 5-10 om året...

Jag kan skaffa dig hans nr om du är intresserad av att resutomlands, kostar lika mycket som sverige men han är en av de bästa.

Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 12:32   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Haha

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Man ska aldrig göra en näsoperation i sverige, utländska plastikkirurgier är duktigare på sånna eperationer. Jag känner en som gör minst 300 operationer om året. Hur många näsoperationer görs i Sverige 5-10 om året...

Jag kan skaffa dig hans nr om du är intresserad av att resutomlands, kostar lika mycket som sverige men han är en av de bästa.

hoppas du skojar med mig ? har själv gjort en näsplastik fast på Akademikliniken. sverige är en utav det bästa länder man kan göra det i....vad säger du 5-10 operationer hahaha då vet du ingenting. REKOMENDERAR Akademikliniken i stockholm, på bara just den kliniken utförs mer en 100 näsplastiker om året

Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 11:04   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jansson på reformedica i Örebro då? Bölander har jag hört sen tidigare inte har så bra rykte, dock gällde detta bröstop.

Svara med citat
Gammal 2010-07-21, 22:17   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard gjort utanlands

Jag har gjort utanlands det är 1 månad o 3 dagar nu och jag är nöjd gjort i mitt hemland , han är skit känd det blev 15 000 kr.Läkaren i Iran är experter på göra näs opereation
Aså efter typ 1 år eller kanske efter 6 månader kommer den riktiga näsa kommer synas men nu är det ganska liten och så jag ville ha

Citat:

Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 10:56   #6 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Jag har gjort utanlands det är 1 månad o 3 dagar nu och jag är nöjd gjort i mitt hemland , han är skit känd det blev 15 000 kr.Läkaren i Iran är experter på göra näs opereation
Aså efter typ 1 år eller kanske efter 6 månader kommer den riktiga näsa kommer synas men nu är det ganska liten och så jag ville ha
Låter ju helt fantastiskt. Vad heter läkaren du var hos?
/S
Nosie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 23:18   #7 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Aug 2011
Standard

Jag opererade mig också av Lars Bölander och är inte nöjd trots en omoperation. De har erbjudit en tredje på addochospital där dom förvisso var hemst trevliga men min näsa är nu sned, vilket den inte var från början ens, ville bara få ner en knöl så att profilen blev jämnare. det har förändrat mitt ansikte helt och permanent. Ingen jag rekomenderar mao!!
näsan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies