Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-10-25, 13:03   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2009
Lightbulb Skall operara näsan med men behöver lite info.

Hej!

Jag har haft funderingar om en näsplastik operartion i ungefär 2 år nu och bestämt mig för att göra de pga att jag har allvarliga problem med mitt utseende (dysmorfofobi) och därför skall jag börja med näsan.

Skall operara näsan med men behöver lite info.-combined-n708060088_4037663_8426.jpg

så här har jag tänkt att skall bli efter eller rättare sagt vill!? Vad tycker ni om förändringen? säg gärna vad ni tycker!?

tips på några bra läkare?

tiqqiano är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-26, 22:17   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

hej... jag vill fråga om näsan är sned eller inte???
malko1 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-27, 12:01   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

Ja det är den men väldigt lite. hur så?
Svara med citat
Gammal 2009-10-27, 15:59   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Thumbs up

ok ....min näsa också var lite sned lika som din............jag tycker bilden ser veldigt bra ut.....o den viktigaste att näsvägen sitter i rätt plats..... då gör operationen så fort som mojligt du ska må jätte bättre efter denna operationen... lycka till
Svara med citat
Gammal 2009-11-05, 10:46   #5 (permalink)
killen
Gäst
No Avatar

Standard Hej!

Nej, jag måste faktiskt säga nej. En sån stor förändring av näsan blir troligtvis inte bra då du spelar rysk roulette. Stora förändringar av näsan är inte bra då det är svårt att återställa om det inte blir bra.

Jag har opererat näsan och korrigerade lite men jag hade sned näsa sen tidigare skada. Jag lider också av en lättare form av dysmorfofobi men jag får hjälp med det. Mitt tips till dig är att gå i terapi för efter näsan kommer du hitta nya "fel". Lider du av dysmorfofobi så hittar du fel som kanske inte finns, det gör jag men får som sagt hjälp med det.

Och du säger att du ska börja med näsan, vad blir det nästa gång? Mitt tips till dig är att om du ska korrigera din näsa, gör en liten operation. Din näsa ser bra ut i profil, mitt tips till dig är att korrigera nästippen lite och skita i att hyvla av halva näsan. För efterfotot du har där är för mycket Michael Jackson.

Svara med citat
Gammal 2009-11-05, 14:05   #6 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

TACK FÖR DITT SVAR, uppskattar verkligen

Men jag har stora problem med min näsa och för det andra har jag lite andningsproblem på högersidan som jag tänkte ta itu med.

Även om du påstår att det blir som att spela på rysk roulette skall jag göra de för en läkare skall väl kunna klara av de? visst alla gör fel och de kan hända mig men då är de väl bara att ligga på bordet igen då, jag har hört men vet inte om de stämmer om slutresultatet inte blir som man kommit överens med läkaren får man göra en till operation.

Michael jackson's näsa var ju riktigt fin under 80-90 talet så inget fel på den

men har någon bra tips på läkare? och vad kan de gå på en sån här operation?
Svara med citat
Gammal 2009-11-15, 21:09   #7 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Wink

kompis gör operationen! du behöver inte va oroligt för någonting....
Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 20:30   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard proposed SO

Hej!
Jag tror att en mindre korrigering skulle bli bra. Men det känns som att den högra bilden hade en väldigt liten näsa. Jag tror det räcker med att operera tippen, det andra blir för mkt, enligt mig. O göra den rak om den nu inte va det. Sedan behöver du annan hjälp om du lider av dysmorfobi. Lycka till.

Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:50   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation Håller med

på den retucherade bilden är den alldeles för liten smälter inte in i ansiktet,Tycker den var väldigt fin orginalet,men annars om du nu måste är det väl kanske lite tippen då,dock inte en xtrm barbie näsa som på den andra.ser bara helt galet,weird ut-Inte alls fint!!!
En konstig barbie näsa på en man lixom??-nej tack!

Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:57   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Inte en en tjej kan ha en sån näsa,om man kan finna en sådan näsa som ser ut som på den retucherde bilden,så är det kanske bland misslyckade näsop.hos kvinnor i usa tex..Inte fint alls...

Svara med citat
Svara

Tags
operara näsan

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies