Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-12-21, 14:32   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard opererat näsan för tredje gången

HEj
Jag undrar ifall någon kan ge mig tips/råd hur jag ska göra.
Jag har opererat min näsa nu för tredje gången hos samma läkare då han inte kunde ordna till den,hela tiden små fel som han har missat.
FRån början var inte min näsa någon svår fall,bara enkla saker som jag ville få bort för att få finare tipp och profil.
Undrar hur länge ska man gå med på att omopereras egentligen??

Någon som har haft liknande erfarenhet?

Leyla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-26, 12:01   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard näsan

Hej!
har själv opererat näsan två gånger. Jag har haft en massa krångel i flera års tid bla för att jag även i samma veva som min näsoperationen og bort en vårta på näsan och nu har det blivit ett jättefult ärr som aldrig kommer att försvinna. Har även minskat näsan och första gången blev inte bra, senaste året har jag fått fantastisk hjälp av Kjell-Ove Sällström att göra korrigering samt fylla ut ärret med evolence. Nu är det uthärdligt att se mig i spegeln vilket det inte var för ett år sen. Intressant att få veta vem som gjort din operation. Jag skulle inte låta samma läkare göra om operationen flera gånger utan hellre få en second opinion hos någon annan. Hitills har jag lagt ner ca 60000 kr för att få att näsan ska se ok ut samt oräkneliga timmar hos läkare.

Hälsningar
Doris

Svara med citat
Gammal 2010-01-03, 11:30   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation Vad heter kirurgerna?

Skulle ju vara oerhört värdefullt om ni kunde berätta vad kirurgerna heter,som gjort detta mot er,för oss som inte gjort en operation än!Så vi inte råkar ut för samma sak!!

Är Kjell Ove sällsröm föv bra på näsor?Har inte han haft en del anmälningar på sig?
Letar med ljus o lykta efter en bra kirurg,det är akut,kommer göra det inom kort!

Så skulle vara Jätte Snällt om ni kan tipsa om någon som är bra på näsplastik!

God Nytt År till Er!

Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 12:51   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard mmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Skulle ju vara oerhört värdefullt om ni kunde berätta vad kirurgerna heter,som gjort detta mot er,för oss som inte gjort en operation än!Så vi inte råkar ut för samma sak!!

Är Kjell Ove sällsröm föv bra på näsor?Har inte han haft en del anmälningar på sig?
Letar med ljus o lykta efter en bra kirurg,det är akut,kommer göra det inom kort!

Så skulle vara Jätte Snällt om ni kan tipsa om någon som är bra på näsplastik!

God Nytt År till Er!

håller helt med dig!! men namnen kunde dom inte lägga ner tid på att säga vilka det var snällt

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies