Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-05-13, 18:01   #21 (permalink)
Snigel
Gäst
No Avatar

Standard

Det är klart att de inte kommer se ut så. De har liksom möblerat om i ditt ansikte så att säga, haha. Det tar upp till ett år att se det riktiga resultatet så man måste verkligen ha tålamod

Jag opererade mig för 3 veckor sedan på Lidingökliniken

Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 21:19   #22 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Till Snigel

Du opererade dig hos Igor?

Är du nöjd?

Jag fick förtroende för honom och gjorde min operation i tisdags (två dagar sedan).

Mvh

Magdalena

Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 06:38   #23 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: May 2010
Standard Var någonstans?

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Förstår vad du menar, men jag tror de flesta kirurger strävar efter att man ska få en naturlig näsa som passar till ens utseende, så om du gillar din form men bara vill ha den minde så tror jag inte folk kommer reagera på det, de ser säkert att något är annorlunda men de kanske tror att du klippt dig eller nåt sånt :P det jag menar är att många säkert inte kan sätta fingret på vad som är annorlunda.
Jag förminskade också min näsa, ändrade inte direkt på formen utan den är sig ganska lik bara en storlek mindre. Plus att han tog litelite på brosket, men det är ingen väldigt märkbar förändring, än iaf.
Ja jag tycker bra om min kirurg, han är trevlig och förstående.
Vart hade du tänkt göra din?

Vilken klinik opererade du dig på?
Nikita är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-05-31, 17:27   #24 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Orolig

Jag opererade mig för en och en halv vecka sedan på Nackakliniken.Skitbra ställe.Trevligt folk, seriösa och snälla.Gustaf var den som opererade.Mycket trevlig människa.
Jag har fattat att man är svullen (vore konstigt annars då de moblerat om nyllet på en), men är det någon mer här som märkt att näsans form ändrats då gipset togs av? Samma dag jag plockade av gipset, var näsan så fin och smal.Men dagen därpå (och ännu idag), så är själva näsborrarna och området kring dem svullna och stora. Jag tog bort en knöl på näsan och gjorde näsan smalare.Tippen rörde vi aldrig. Varför såg det vakcert ut just när bandaget/gipset togs bort, men nu helt plötsligt, ser näsan lika stor ut, som om jag inte ens gjort en operation???
Från profil ser det skitfint ut.Men framifrån....ja, näsan är ju runt tipp och borrar, lika bred, som den var innan operationen...vilket då är konstigt eftersom den var smal då gipset togs bort.
Hur kan det bli mer svullet och stort runt borrarna, efter att gipset försvunnit?Är det normalt?Blir faktiskt lite orolig.Tänk att man måste vänta mellan ett halvt år till ett helt år för slutresultat,....men man känner nu att näsan är "fet och stor"....hoppas,...hoppas att det lägger sig och beror ENDAST på svullnad(för då vet jag att det blir bättre)
Just nu vet jag inte om det är svullnad eller ej.De rörde ju aldrig tippen.
Sårigt på insidan av borrarna är det också...ömt och svullet.
Tycker det är märkligt att det kom pang just efter att gipset åkte av.Innan såg det liksom skitbra ut.
Skulle ha låtit gipset stanna kvar på haha

Svara med citat
Gammal 2010-12-14, 23:12   #25 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Hej!
Jag opererade näsan i Iran, och nu har det gått 5 månader, men den är fortfarande svullen, så svullnaden försvinner inte så fort efter operationen. Man måste vänta minst ett halvår. Och det tar ju självklart ett år innan man kan se resultatet, ibland mer. så det gäller att ha tålamod =)

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies